عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدیدمشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده از مرکز بهبودی اقامتی بانوان درگرگان


بازدیدمشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده از مرکز بهبودی اقامتی بانوان درگرگان

بازدیدمشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده از مرکز بهبودی اقامتی بانوان درگرگان

 مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در جریان سفر به استان گلستان از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت آفتاب زندگی ویژه بانوان بازدید کرد.

دکتر فهیمه فرهمندپور در این بازدید که با هدف کاهش آسیب های وارد بر خانواده و ارتقای سلامت زنان و تحکیم بنیان خانواده صورت گرفت، بر آموزش مهارت های مختلف و اشتغال پس از بهبودی مددجویان تأکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان های مردم نهاد گفت: برای اشتغال این مددجویان می توان از خیرین حوزه اشتغال کمک گرفت و به ازای ایجاد اشتغال برای این بانوان به آنان تسهیلات کم بهره اعطا کرد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده همچنین به وظیفه شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در حمایت از این قشر اشاره کرد و افزود: شهرداری، بهزیستی، سازمان فنی و حرفه ای، کمیته امداد و دیگر دستگاه های دولتی، هرکدام به نوبه ی خود باید به بهبود وضع این مددجویان کمک کنند.

فرهمندپور در پایان با تقدیر از خانم کابلی مدیر این مرکز اظهار کرد: برای تأمین فضای مناسب و نیز بهسازی فضای نگهداری این مددجویان نیاز به همکاری برخی از دستگاه های اجرایی است.

در این بازدید، کلثوم غفاری مدیر کل بانوان و خانواده استانداری گلستان و ابراهیم غفاری مدیر بهزیستی استان و نماینده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مشاور وزیر کشور را همراهی کردند.

 

بازدیدمشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده از مرکز بهبودی اقامتی بانوان درگرگان


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2123
  • کد خبر : 29438