عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موظفیم دستاور د های انقلاب را به نسل جدید بسپاریم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

موظفیم دستاور د های انقلاب را به نسل جدید بسپاریم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت :به پاس زحماتی که شهدا ، شیر مردان و شیر زنان در سالهای ابتدای شکل گیری نهضت امام خمینی (ره) که از خرداد سال 42شروع شد و تا 22 بهمن سال 57 این نهال به ثمر نشست همه ساله موظفیم که خاطره آن شهامت ها را زنده نگه داریم و نگذاریم که در هزار لای تاریخ به فراموشی سپرده شود و دستاور د های انقلاب را به نسل جدید بسپاریم.

دکترکلثوم غفاری توران در همایش همایش انقلاب اسلامی منزلت زن،تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در شهرستان کلاله خاطر نشان کرد : یکبار در آغاز نهضت حضرت رسول(ص) زنان به عزت رسیدند و بار دیگر در تاریخ کشور ما حضرت امام خمینی(ره) به زنان عزت و کرامت بخشید.

وی با بیان اینکه امروز به برکت آن روشنگری است که زنان با حفظ کرامت انسانی در جامعه حضور می یابند گفت : زنان باید با حضور خود برای رسیدن به توسعه پایدار تلاش نمایند .

شایان ذکر است : همایش انقلاب اسلامی منزلت زن،تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری گلستان ومرکز بزرگ اسلامی شمال کشوربا حضور خانم دکتر رحمانی دبیرکارگروه اقوام معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری در کلاله برگزار شد .

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 801
  • کد خبر : 30276