عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیر کل بانوان گلستان با فرماندار و جمعی از مسئولین گالیکش

درحاشیه جشن انقلاب و جشنواره غذای مدرسه حضرت سکینه انجام شد :

نشست مدیر کل بانوان گلستان با فرماندار و جمعی از مسئولین گالیکش

باحضوردکتر غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ، خسروی فرماندار ، نیازی بخشدار مرکزی،مهندس موسوی شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان گالیکش همزمان با برگزاری جشن انقلاب و جشنواره غذای مدرسه حضرت سکینه(س) نشست مشترکی با موضوع اشتغال و کارآفرینی بانوان برگزار شد.

در همین رابطه دکتر غفاری ضمن تاکید بر فراهم بودن بسترهای بسیار مناسبی برای اشتغال و کارآفرینی بانوان گالیکشی گفت: با توجه به اینکه بستر خوبی در زمینه کارآفرینی و خود اشتغالی بانوان در این شهرستان وجود دارد ما نیز بایدبرای تامین تجهیزات مورد نیاز کمک کنیم.

وی توصیه کرد: بهتر است در شهرستان تدابیرلازم برای استفاده از فرصت ها اندیشیده شود این شهرستان چرا که شما در مسیر تردد و عبور گردشگران و مسافران زیادی قرار دارد که به خراسان شمالی و رضوی تردد دارند و این فرصت را نباید از دست بدهیم .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سپس به حضور 2 هفته پیش خود در روستای قلی تپه و بازدید از شرکت تعاونی بانوان این روستا اشاره کرد و افزود: در بازدید از شرکت تعاونی بانوان روستای قلی تپه مشاهده کردم که عزیزان جهاد کشاورزی زحمات زیادی کشیده بودند و به آنها نیز توصیه کردم با ایجاد سوله های موقت در مسیر مسافران به عرضه محصولات خود بپردازند.

وی تصریح کرد: خانمها می توانند از این طریق به عرضه محصولات و خدمات خود به مردم و گردشگران بپردازند و اینگونه کارها بسیار ارزشمند است.

غفاری در خصوص صحبت های فرماندار گالیکش نسبت به لزوم کمک دولت به غرفه داران و عرضه کنندگان صنایع دستی جهت تشویق و جبران ضررو زیان آنها نیز گفت: بنده هم موافقم که این کمک و حمایت باید باشد.

در این نشست فرماندار گالیکش به عدم فروش مناسب و ضرر غرفه داران در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بخش مرکزی و لوه سال گذشته نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی و محلی را برپا نمود ولی علیرغم استقبال و حضور خوب کارآفرینان و تولید کنندگان محصولات صنایع دستی و محلی ، نتوانستند هزینه های خودشان را دربیاورند.

وی تاکید کرد: بنده معتقدم که ما باید در راستای تشویق و جبران ضرر اینگونه کارها مقداری از هزینه ها را جبران و کمک نماییم.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 664
  • کد خبر : 30508