عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی پرورش گیاهان دارویی ویژه رابطین محیط زیست ومدیران مدارس

با حضور مدیر کل بانوان و خانواده گلستان برگزار شد :

کارگاه آموزشی پرورش گیاهان دارویی ویژه رابطین محیط زیست ومدیران مدارس

کارگاه آموزشی پرورش گیاهان دارویی  ویژه رابطین محیط زیست ومدیران مدارس

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از کارگاه آموزشی " پرورش گیاهان دارویی ویژه رابطین محیط زیست و مدیران مدارس آموزش و پرورش" و دیگر متقاضیان درمرکزبستانه گرگان بازدید کرد.
دکترکلثوم غفاری توران در بازدید ازکارگاه آموزشی کشت گیاهان داروی گفت : محورتوسعه جامعه ، نیروی انسانی است و بانوان بخش عظیمی ازاین نیروی انسانی هستند.
وی ابراز خرسندی کرد که استفاده از ظرفیت بانوان درحرکت روبه رشد در مناسک مدیریتی، تولید ،اشتغال و مشاغل خانگی در دولت تدبیر و امید بسیار چشمگیر بوده است .
غفاری خاطر نشان کرد: امید است درچشم انداز آینده استان این گام های خرد در زمینه اشتغال با فعالیت وسیع تر و فراوانی بیشتر، تمام استان را فرا گرفته و زمینه اشتغال بیشتربانوان و خانوادها را فراهم نماید.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بابیان اینکه کارجوهره انسان است یاد آورشد : در جامعه ای که زندگی می کنیم آسیب های اجتماعی بسیاراست و یکی از مهمترین عوامل این آسیب ها بیکاری و مشکلات مالی است.
وی با اشاره به سرسبزی و حاصلخیزی استان گلستان گفت : خدا را شاکریم که بستر مناسب کشت گیاهان دارویی (آب و هوای مناسب ، خاک حاصلخیز ) در استان ما فراهم است .
غفاری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر مرکز پرورش گیاهان دارویی بستانه ،انجمن گیاهان دارویی استان و دیگر دست اندرکاران این طرح گفت : ضروری است در امر کشت گیاهان دارویی دستگاههای اجرایی ازجمله جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، گردشگری و ... همکاری بیشتری داشته باشند.
شایان ذکراست: طرح کشت گیاهان دارویی با هدف توانمند سازی زنان روستایی ، بویژه زنان سرپرست خانوار از سال گذشته (95) با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، شرکت گیاهان دارویی بستانه با سازمان جهاد کشاورزی و دفتر امور روستایی استانداری در روستای اسپو محله گرگان به شکل پایلوت اجرا شد و امسال در سه شهرستان علی آباد ، رامیان و گالیکش بسط و گسترش یافته است .

کارگاه آموزشی پرورش گیاهان دارویی  ویژه رابطین محیط زیست ومدیران مدارس

 

کارگاه آموزشی پرورش گیاهان دارویی  ویژه رابطین محیط زیست ومدیران مدارس

 

کارگاه آموزشی پرورش گیاهان دارویی  ویژه رابطین محیط زیست ومدیران مدارس

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 903
  • کد خبر : 32535