عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداریهای استان به زائرین مراسم اربعین در کربلای معلی خدمات رسانی می نمایند

مدیرکل دفترامورشهری وشوراهای استانداری ورئیس کمیته خدمات شهری ستادهماهنگی اربعین حسینی:

شهرداریهای استان به زائرین مراسم اربعین در کربلای معلی خدمات رسانی می نمایند

شهرداریهای استان به زائرین مراسم اربعین در کربلای معلی خدمات رسانی می نمایند

جلسه کمیته خدمات شهری ذیل ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان به ریاست مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری و باحضور نمایندگان شهرداریهای منتخب استان درمحل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان برگزارشد.
محمد حمیدی ، ضمن بیان لزوم اهمیت همکاری در برگزاری هرچه پرشورتر مراسم اربعین و افتخار عظیم خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری مانند گذشته با افزایش زائر مواجه خواهیم شد.
مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گفت: ضروری است در مدت زمان باقیمانده تا فرا رسیدن ایام اربعین از آمادگی بیشتری در حوزه خدمات رسانی شهری اعم از نظافت و.... برخوردار باشیم تا با هیچ مشکلی در مسیر ایجاد رفاه و آسایش بیشتر زائران حسینی مواجه نشویم و انشالله از تمام ظرفیت‌های شهرداریهای استان برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مراسم اربعین حسینی در سال جاری استفاده خواهیم نمود.
وی افزود: برنامه‌های خدماتی و رفاهی و بهداشتی شهرداریهای استان در اربعین حسینی، امسال گسترده‌تر از سال گذشته تداوم خواهد داشت و این خدمات شامل برنامه‌های تنظیف و پاکسازی بوده و با هماهنگی مقامات ذیربط ، حجم زباله‌ تولیدی و ضایعات را به سمت مسیرهای مشخص و پیش‌بینی‌شده هدایت خواهند کرد و همچنین دیگر اقدامات مورد نیاز با بهبود در کیفیت خدمات قابل ارائه مانند رنگ آمیزی ، تامین آب مورنیاز ، زیباسازی سیما ، نورپردازی و .... نیز به زایرین در محل اسکان انجام میگیرد.
در ادامه این جلسه ؛ مقرر شد شهرداریهای منتخب ، نسبت به تهیه اقلام درخواستی از سوی ستاد اربعین حسینی استان تقسیم بندی و تفکیک صورت پذیرفته و جهت تمرکز و سهولت در کار با هماهنگی با شهرداری مرکز استان اقدام لازم را انجام و نیروهای انسانی مورد نیاز به کربلای معلی اعزام گردند.
 

شهرداریهای استان به زائرین مراسم اربعین در کربلای معلی خدمات رسانی می نمایند

 

 


 

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 683
  • کد خبر : 37631