عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار جدید شهر جلین معارفه شد

باحضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری ؛

شهردار جدید شهر جلین معارفه شد

شهردار جدید شهر جلین معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهرجلین صبح سه شنبه 96/07/25 با حضور مهندس محمد حمیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان و جمعی از مسوولین استانی و بومی در شهر جلین برگزار شد.

در این مراسم، حمیدرضا محمدی راد که پیش از این سوابقی از جمله اشتغال در شهرداری علی آباد را دارد معارفه و از زحمات آقای قاسم شاهرخی شهردار اسبق این شهر , قدردانی و تکریم گردید.

 

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر گفت؛ در طی این دوره شاهد پیشرفتهای خوبی در سطح شهر جلین بودیم.

محمد حمیدی با بیان اینکه داشتن برنامه منظم و زمان بندی شده جهت انجام کار فنی– شهرسازی در شهرداری ضروری است گفت: شهردار باید توانایی ایجاد درآمد پایدار برای شهر را داشته باشد که با همت و انتخاب شایسته اعضای شورای اسلامی شهر در استفاده از شهرداران متخصص و با تجربه ، امیدواریم این مهم بهتر از گذشته در شهر جلین انجام پذیرد.

وی گفت: نوع نگاه به شهر جلین با جمعیت تقریبی 7500 نفر باید نگاه به سامان دهی یک شهر گذرگاهی مهم که در مجاورت مرکز استان قرار داد باشد و لذا مسوولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و پرسنل شهرداری ، باید تلاش گسترده ای را در این راستا داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری میزان بودجه سال 96 شهرداری جلین را بالغ بر سه میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ، حدود 32 % از بودجه این شهر محقق شده است و سرانه به ازای هر نفر 424000 ریال می باشد که نیازمند مدیریت و هزینه بهینه می باشد.

حمیدی همچنین با تاکید بر لزوم بهره گیری از افراد کارآزموده و توانمند در مدیریت شهری اظهار داشت: از همه ظرفیت های مهم در راستای عمران و آبادانی شهر جلین باید استفاه کرد.

 

شهردار جدید شهر جلین معارفه شد

 

شهردار جدید شهر جلین معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 4178
  • کد خبر : 38329