عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوران سالمندی را قدر بدانیم و به درستی از آن استفاده کنیم

مدیر کل بانوان گلستان در جشن حلول ماه ربیع الاول در کانون جهاندیدگان گرگان :

دوران سالمندی را قدر بدانیم و به درستی از آن استفاده کنیم

دوران سالمندی را قدر بدانیم و به درستی از آن استفاده کنیم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در مراسم جشن حلول ماه مبارک ربیع الاول وجشن تولد متولدین مهر و آبان اعضای کانون جهاندیدگان گرگان گفت : دوران سالمندی را قدر بدانیم و به درستی از آن استفاده کنیم.

دکتر کلثوم غفاری توران یاد آور شد : کانون این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده که دردوران سالمندی که فصل تازه ای از زندگی است احساس ضعف و کم توانی نکنید بلکه با انرژی تمام این فرصت را غنیمت شمرده و و این دوران طلایی که سرشار از تجربه است را به بهترین نحو سپری نمایید .

وی در ادامه طی ایراد سخنانی افزود : رضایت ازدوره سالمندی بستگی به این دارد که به چه میزاناز این دوران استفاده مفید داشته باشیم و احساس مفید بودن کنیم .

غفاری با اشاره به اینکه احترام به والدین موضوعی است که درآیات قرآن و احادیث معصومین مکرراً به آن اشاره شده است گفت : خداوند تشکر از والدین را در ردیف تشکر از خدا قرارداده و فرموده است " ان اشکرلی و لوالدیک"

شایان ذکر است : بنیاد فرزانگان جهان دیدگان گلستان با مجوز رسمی از بهزیستی از سال 87 فعالیتش را آغاز نموده و در حال حاضر این مرکز 1000 نفر عضو داردکه درطول هفته ازخدمات وبرنامه های متنوع فرهنگی ورزشی وبهداشتی ازجمله ورزش صبحگاهی ، آموزش یوگا، حافظ خوانی ، روانشناسی عمومی، دف نوازی ،نقاشی، آموزش زبان انگلیسی بهرهمند می شوند

دوران سالمندی را قدر بدانیم و به درستی از آن استفاده کنیم

 

دوران سالمندی را قدر بدانیم و به درستی از آن استفاده کنیم

 



ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 570
  • کد خبر : 39658