عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی"ویژه بانوان کار آفرین استان" با هدف بهرمندی از تفکر و ایده های نوین کار آفرینی

دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان برگزار کرد :

کارگاه آموزشی"ویژه بانوان کار آفرین استان" با هدف بهرمندی از تفکر و ایده های نوین کار آفرینی

کارگاه آموزشی"ویژه بانوان کار آفرین استان" با هدف بهرمندی از تفکر و ایده های نوین کار آفرینی

 

دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" کارگاه آموزشی ویژه بانوان کار آفرین استان با سخنرانی دکتر قلیچ لی (استاد دانشگاه) در ساختمان شماره 2 استانداری برگزار کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با حضور دراین کارگاه گفت : با عنایت به برخی نیاز مندیهای حوزه های کار آفرینی و خود اشتغالی "کارگاه آموزشی ویژه بانوان کار آفرین استان " با هدف بهرمندی از تفکر و ایده های نوین کار آفرینی برگزار شد.

کلثوم غفاری توران افزود : تحول با تمرکز اتفاق می افتد ، باید بر فعالیتی که انجام می دهیم تمرکزداشته باشیم تا توانایی ایجاد کندوقتی فردی تمرکزمی کندکائنات به کمک او می آیند تا دانش و انرژی وی را زیاد کنندتوجه بیش ازحد به مشکلات و نا امید شدن فرد را از موفقیت باز می دارد.

وی در ادامه طی ایراد سخنانی یاد آور شد: افزایش مطالعه در خصوص کار آفرینی ، بویژه مشاغل خانگی برای کار آفرینان امری ضروری است یکی از مهمترین مؤ لفه ها در راه رسیدن به توسعه ، گسترش مشاغل خانگی است که زنان هم سهم بسزایی در آن دارند چرا که توسعه مشاغل خانگی از فعالیت های زنان است.

غفاری در جمع بانوان کارآفرین استان خاطرنشان کرد : دنیای کسب وکار دنیای رقابت است سعی کنید همیشه برای رقبا برگ برنده داشته باشید تا بتوانید رقابت کنید .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان کرد : توسعه قدم به قدم روی می دهد زنان در دوران آغازین توسعه به سر می برند و باید برای رسیدن به بلوغ سختی ها را تحمل کنند. اکثر افراد معروف و موفق دنیا کار خود را از صفر شروع کرده اند پس نا امید نشوید.


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 561
  • کد خبر : 42140