عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت تدبیر و امید روحیه نشاط و امید را به جامعه بازگرداند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دولت تدبیر و امید روحیه نشاط و امید را به جامعه بازگرداند

دولت تدبیر و امید روحیه نشاط و امید را به جامعه بازگرداند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی از بداخلاقی ها کنار گذاشته شد و روحیه شور، نشاط و امید به جامعه بازگشت.

"علی اصغر طهماسبی" در چهارمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان در سال 93 اظهار داشت: امروز حتی اگر در مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5 هم به نتیجه نرسیم، با رویکردی که تیم مذاکره کننده ما از خودشان نشان دادند باز هم پیروز این مذاکرات، جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امروز ما با افتخار می گوییم که مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و همه دولتمردان تدبیر و امید در عرصه تنش زدایی در حوزه های بین المللی بسیار عالی و درخشان عمل کرده اند و پس از سالها حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان به اثبات رسانده اند.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: گر طلاق و آسیب‎های اجتماعی در جامعه وجود دارد نباید فکر کنیم همه چیز از بین رفته، همین که مسئولان دغدغه دارند و به دنبال راهکارهایی برای کاهش آسیبهای اجتماعی و استحکام نهاد خانواده هستند، را باید به فال نیک گرفت.

وی با تأکید بر مقوله آموزش خانواده ها افزود: بحث آموزش یکی از مباحث مهمی است که می تواند به بنای کانون خانواده قوام و استحکام بخشد و با آگاهی بخشی به والدین از خطراتی که امروز در کمین فرزندانشان نشسته آگاه سازد.

طهماسبی تصریح کرد: تکنولوژی خوب است اما اگر از آن درست استفاده نشود یا از حالت سرگرمی به یک عادت دائمی تبدیل شود، یک تهدید جدی قلمداد خواهد شد و اگر می خواهیم که فرزندانمان را از رخوت و خمودگی که دچار آن شده اند در بیاوریم، باید آنها را از پای کامپیوترها بلند کرده و در آنها شور و نشاط زندگی و تشکیل خانواده ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر حضور فعال زنان در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: خواهشی که از بانوان متدیّن استان داریم این است که خودشان را حاشیه نشین نکنند و هیچگاه نگویند که فلان محیط جای ما نیست.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان ادامه داد: انتظار داریم بانوان در بطن کار باشند و از هر فرصتی برای نزدیکتر شده به فرزندان و حتی جوانان استفاده کنند حتی در میهمانیهای خانوادگی و پای صحبت جوانان بنشینند که آنها چه انتظاراتی از ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیکتر شدن پدر و مادر به فرزندان و ایجاد رابطه دوستانه در محیط خانواده، از بسیاری آسیبهای اجتماعی که در کمین فرزندانمان است، پیشگیری خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بیان کرد: در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و انتظاری که از بانوان استان داریم این است که همانند گذشته حضور پررنگی در آیین های مربوط به دهه مبارک فجر داشته باشند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .