عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت استان گلستان از لحاظ منابع آبی مناسب نیست

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار گلستان:

وضعیت استان گلستان از لحاظ منابع آبی مناسب نیست

معاون هماهنگي امورعمراني استاندار بابیان اهمیت و ارزش آب گفت: گلستان ازلحاظ وضعیت آبی چندان وضع خوشایندی ندارد و در معرض خشکسالی قرار داشته و نیاز است که فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه بیشتر تبلیغ گردد.

رضا مروتی در جلسه ي مشترک با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و اعضاي انجمن انبوه سازان مسكن استان اعلام کرد: طبق گزارشات واصله ، دو شهر بزرگ استان یعنی گرگان و گنبد 250 و 370 لیتر در ثانیه، کمبود آب دارند.

وی تاکید کرد: گرچه در استان گلستان شاهد وفور نعمتهای فراوانی هستیم ولیکن ما نیز باید سعی کنیم که از منابع خدادادی به طرز درست و در شان آن، استفاده کنیم.

مروتی با بیان اینکه از زمان مسئولیتم در معاونت عمرانی استانداری با هیچگونه افزایش تراکمی موافقت نکرده ام گفت: در بلندمرتبه سازیها حتما باید هماهنگیهای لازم با دستگاههای امدادی و خدمات رسان از جمله آب و برق و گاز صورت گیرد و هرگونه توسعه ای باید با رعایت اصول و ضوابط و استانداردها باشد.

در این جلسه مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهری و نمایندگان انجمن انبوه سازان ساختمان استان، به بیان نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی فیمابین پرداختند.

در ادامه نیز مهندس مروتی ضمن تاکید بر رعایت حفظ حقوق شهروندی، دستورات لازم را جهت حل مشکلات و موانع کاری موجود فی مابین انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان با دستگاههای خدمات رسان و موضوعات مربوطه به توسعه و ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب شهری صادر نمود.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1005
  • کد خبر : 5972