عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۸۰ هزار کیسه زباله برای روز طبیعت بین مردم گلستان توزیع شد

چراغعلی:

۸۰ هزار کیسه زباله برای روز طبیعت بین مردم گلستان توزیع شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۸۰ هزار کیسه برای جمع آوری زباله در گلستان برای روز طبیعت بین مردم توزیع شد.

عبدالرضا چراغعلی در گفتگویی خبری در خصوص روز طبیعت، اظهار کرد: کلیه شهرداری ها و نیروهای خدمات شهری برای این روز در تفرجگاه ها و پارک های عمومی و جنگلی در حالت آماده باش قرار داشتند.

وی با تاکید بر اینکه شهردارها در این روز حضور فعال داشته اند، ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در این ایام با لباس مشخص در مکان های تفرجی حضور داشتند.

چراغعلی تصریح کرد: نصب بنر و اطلاعیه در نقاط مختلف شهر برای حفظ و حراست هر چه بیشتر از محیط زیست و منابع طبیعی یکی دیگر از کارهایی بوده که انجام شده است.

وی همچنین افزود: از مسئولین از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان مدیریت پسماند شهرداری های گلستان، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و کلیه سازمان ها و واحدهای مختلف مرتبط استان در این ایام جهت همکاری حضور فعالی داشته اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطر نشان کرد: از تشکل های مردم نهاد و NGOهای فعال در سطح استان دعوت می کنیم ضمن حضور در بین مردم نسبت به حفاظت از این منابع اقدام کنند.

چراغعلی تصریح کرد: محدودیتی برای حضور مردم در پارک های جنگلی وجود ندارد اما هم استانی های عزیز با رعایت بعضی نکات بسیار کوچک می توانند نقش بزرگی در حفظ محیط زیست داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما به عنوان کسانی که باید محیط زیست و منابع طبیعی را به نسل آینده واگذار کنیم وظیفه حفظ و حراست آن را به بهترین شکل ممکن داریم.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 776
  • کد خبر : 7470