عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چارت تشکیلاتی استانداری متعلق به 17 سال پیش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

چارت تشکیلاتی استانداری متعلق به 17 سال پیش است

چارت تشکیلاتی استانداری متعلق به 17 سال پیش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: چارت سازمانی استانداری از 17 سال پیش و از زمان استان شدن گلستان، تغییر چندانی نداشته و در بسیاری از حوزه ها با کمبود نیرو مواجه هستیم.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارکنان و کارشناسان فرمانداری کردکوی خاطرنشان کرد: به جرأت عرض می کنم که با توجه به نوپا بودن استان و کمبود نیرو و چارت 17 سال پیش که هنوز هم تکمیل نیست، استانداری گلستان در بیشتر حوزه ها عملکرد درخشانی داشته است.

وی ادامه داد: این مهم میسّر نشده جز با همدلی و وجود کارشناسان زحمتکش و پرتلاشی که با حضور پررنگ خود بار کارها را به دوش کشیده اند و خلأ کمبود نیرو را با پشتکار و هم افزایی پر نموده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: وظیفه ما تأمین نیازهای معیشتی و پرداخت مطالبات کارکنان زحمتکش مجموعه وزارت کشور در استان است اما متأسفانه به دلایل بد اقتصادی و کمبود نقدینگی که همه می دانیم، طی سال گذشته نتوانستیم آنطور که باید و شاید در بحث پرداختهای مالی موفق عمل کنیم.

طهماسبی افزود: زمانی که ما استانداری گلستان را تحویل گرفتیم بیش از 80 میلیارد تومان بدهی جاری روی دست استانداری بود، ضمن اینکه ما طی سال گذشته با کاهش سیاسی قیمت نفت از سوی برخی کشورهای منطقه و تحریمهای ناجوانردانه غرب مواجه بودیم که مجموعه این عوامل باعث کاهش درآمد های دولت و به تبع آن تخصیص بودجه کافی به استانها شد.

وی ادامه داد: اگر امروز دولتمردان و سرداران عرصه دیپلماسی کشور با جدیت تمام در پی حصول توافق و رفع کامل تحریمها هستند، به هیچ عنوان به دلیل نگاه سیاسی و جناحی نیست، بلکه وضعیت اقتصادی جامعه ، فشارها و توقعات از دولت تدبیر و امید، عامل اصلی تلاش در جهت توافق هسته ای و رفع تحریمهای ناجوانمردانه غرب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدوین سند جامع امنیتی استان گفت: مهمترین دستاورد تدوین این سند که برای اولین بار در استان گلستان و حتی کشور اتفاق افتاده این است که با توجه به داشتن مؤلفه های امنیتی، از این پس شاهد خروجی کار واحدی در این حوزه خواهیم بود و آمارهای ارائه شده از سوی نهادهای امنیتی و مسئولین استان در تناقص نخواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر تقویت جایگاه دفتر بانوان و خانواده در فرمانداری کردکوی، اظهار کرد: کاهش آسیبهای اجتماعی در حوزه های زنان، طلاق، اعتیاد، تکدی گری، حاشیه نشینی و ... از مهمترین وظایفی است که باید در دستور کار فرمانداریها قرار داشته باشد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه  شما به عنوان کارشناسان حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی این است که هر جایی در شهرستان که آسیب اجتماعی، تهدید و یا نا امنی وجود داشت، حضور داشته باشید.

شرکت در جلسه شورای تأمین شهرستان، نشست با کارکنان و کارشناسان فرمانداری، دیدار با حجت اسلام و المسلمین شاعری امام جمعه کردکوی و دیدار با خانواده دو شهید گرانقدر از مهمترین برنامه های سفر یکروزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل این حوزه در سفر به شهرستان کردکوی بود.

چارت تشکیلاتی استانداری متعلق به 17 سال پیش است

 

چارت تشکیلاتی استانداری متعلق به 17 سال پیش است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .