عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمامی دستگاههای اجرایی از ظرفیت جوانان استفاده کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تمامی دستگاههای اجرایی از ظرفیت جوانان استفاده کنند

تمامی دستگاههای اجرایی از ظرفیت جوانان استفاده کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تمامی دستگاههای اجرایی استان باید بیش از هر زمانی از ظرفیت جوانان استفاده کنند، زیرا تجربه نشان داده است هر کجا که به جوانان اعتماد کرده ایم ، منجر به نتایج خوبی شده است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: همه پیشرفت و توسعه امروز کشور ، برآمده از ظرفیت همین جوانان عزیز است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته جوئان به نام "جوان باوری و جوان یاوری" خاطرنشان کرد: این شعار باعث تقویت خودباوری و امید در قشر جوان و همچنین خانواده ها خواهد شد.

جانشین ستاد ساماندهی جوانان استان جرأت و جسارت را دو خصوصیت بارز جوان ایرانی دانست و افزود: همین جوانان بودند که در سالهای آغازین پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمام امور اجرایی کشور را به دست گرفته ، به مبارزه با گروههای تروریستی و منافقین پرداخته و 8 سال دفاع مقدس را پیش بردند.

وی با تأکید بر استفاده مثبت از ظرفیت شبکه های اجتماعی توسط جوانان گفت: به هر حال شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش لاینفکی از زندگی انسانها بویژه جوانان شده واگر ما از این ظرفیت استفاده نکنیم، دشمنان و معاندان به راحتی از این ظرفیت سوء استفاده خواهند کرد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بدون شک حضور جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، جلوی موج سواری و عرضه اندام دشمن را در این عرصه خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: انشاالله در هفته جوان بتوانیم برنامه هایی در خور شأن جوانان استان تدارک ببینیم هر چند اعتقاد داریم که برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و اجرای برنامه برای این قشر بزرگ جامعه نباید به هفته و روز خاصی خلاصه شود و همه روزهای سال را باید، روز جوان ببینیم.

در ابتدای این جلسه دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به تشریح اهم  برنامه های هفته جوان در استان گلستان پرداخت.

هفته جوان از پنجشنبه 7 خرداد آغاز و تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت.

تمامی دستگاههای اجرایی از ظرفیت جوانان استفاده کنند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .