عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تنها با مشارکت دادن مردم میسر خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تنها با مشارکت دادن مردم میسر خواهد شد

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تنها با مشارکت دادن مردم میسر خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر منوط به مشارکت دادن هر چه بیشتر گروههای مردمی و تشکل های مردم نهاد است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه مشترک کمیته توسعه مشارکتهای مردمی و کمیته های فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: تجربه نشان داده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر کجا که مردم حضور پیدا کردند، بخش وسیعی از مشکلات مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاهها و نهادهای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انتظار داریم، مردمی کردن امر مبارزه با مواد مخدر را جدی گرفته و نگاهها را نسبت به حضور گروههای مردم نهاد، در این حوزه تغییر دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر مختص یکروز یا هفته در سال نیست و مبارزه هر روز ادامه دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه آمار معتادین استان به نسبت بالاست و وجود 15 مسیر ورود و خروج به استان و عدم نظارت و بازرسی در برخی از این جاده ها که به دلیل کمبود امکانات و نیروی انسانی است، باعث سوء استفاده قاچاقچیان می شود.

طهماسبی در ادامه افزایش مراکز ماده 16 را نیاز مبرم استان دانست و افزود: با افزایش این مراکز نیروی انتظامی نیز با جدیت بیشتری به جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان خواهد پرداخت، زیرا مرکز ماده 16 توسکستان به تنهایی پاسخگوی نیاز استان در این حوزه نیست.

وی با تأکید بر لزوم انجام فعالیتهای فرهنگی در حوزه پیشگیری ، سالرزو جهانی مبارزه با مواد مخدر را فرصت و ظرفیت مناسبی برای گردهمایی بزرگ بهبود یافتگان و خانواده های آنها دانست تا این افراد پیام رهایی از دام اعتیاد خود را، به گوش سایرین برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: انتظار ما از دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته های ذیل این است که، صرف گزارش دهی در جلسات حضور پیدا نکنند و راهکارهای اجرایی و برنامه ها و طرح های پیشگیرانه خود را در این جلسات ارائه دهند.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً طرحها و برنامه های شما به دلیل استانی بودن، بسیار کاربردی تر از دستورالعمل های ستاد کشور خواهد بود و ما از تمامی پیشنهادات سازنده اجرایی در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تنها با مشارکت دادن مردم میسر خواهد شد

 

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تنها با مشارکت دادن مردم میسر خواهد شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .