عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان معرفی شد


مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان معرفی شد

آئین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار گلستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان در این مراسم از زحمات 13 ماهه فائزه عبداللهی در سمت مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان تقدیر شد و دکتر کلثوم غفاری به عنوان مدیر کل جدید این دفتر معرفی شد.

در این آئین تودیع و معارفه محمود ربیعی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد مدیر جدید دفتر امور زنان و خانواده بتواند همچمون مدیریت قبلی در راستای تحقق حقوق بانوان تلاش کند و در این راه از تمام ظرفیت بانوان استان کمک گیرد.

لازم به ذکر است،دکتر کلثوم غفاری دارای مدرک دکترا در رشته زبانشناسی است و پیش از این در مقام معلمی و استادی در دبیرستان ها و دانشگاه های استان به تدریس مشغول بوده اند.

وی که به عنوان استاد در گروه ادبیات دانشگاه فرهنگیان مشغول به فعالیت است، دارای سوابق اجرایی نیز بوده و ضمن ارائه مقالاتی در مجلات معتبر انگلیسی زبان، عضو انجمن اسلامی دانشجویان شبه قاره نیز است.

دکتر غفاری با 17 سال سابقه تحقیق و تفسیر قرآن کریم از این پس به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان فعالیت خواهد کرد.

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .