عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ناکارآمدی مدیران به پای نظام نوشته خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ناکارآمدی مدیران به پای نظام نوشته خواهد شد

ناکارآمدی مدیران به پای نظام نوشته خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید بدانیم که عدم تمرکز در کار و ناکارآمدی مدیران به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی نوشته می شود.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای مدیران معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار کرد: باید نسخه کارآمدی داشته باشیم و از روزمرگی خودداری نمائیم.

 وی در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاعمقدس باید نسلبهنسل منتقل شود و عظمتو شکوه دلاورمردیهای ملت ایران باید برای همیشه در اذهان عمومی زنده بماند تا همگان بدانند که ملت ایران در راه استقلال و عزت خود ایستادگی کرده و می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس است که امروز در دولت تدبیر و امید، پس از سالها تحمل تحریمهای ظالمانه کشورهای غربی، با پشتوانه رهبر معظم انقلاب و مردم ایران به پیروزی های بزرگی در عرصه دیپلماسی دست یافتیم ودشمنان نتوانستند ملت بزرگ ایران را به زانو در آورند.

طهماسبی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به مدیران حوزه معاونت تأکید کرد: دنیای امروز دنیای فن آوری اطلاعات است و هرکس که در دریافت اخبار و اطلاعات، روزآمدی داشته باشد، در حوزه کاری خود موفق تر از دیگران خواهد بود.

وی با اشاره به تدوین استراتژی در همه حوزه های معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خاطرنشان کرد: شما مدیران حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی باید از ظرفیتهای سایر ادارات کل استفاده نموده و با هم افزائی در جهت تقویت هم حرکت کنید و چنانچه در برخی جاها ناکارآمدی مشاهده میشود، در جهت اصلاح آن پدیده و  رفع مشکل حرکت نمایید.

وی با اشاره به سیاستهای کلی دولت تدبیر و امید به مدیران حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی تأکید کرد: استعدادیابی را سرلوحه کار خود قرار دهید و با شناسایی اولویتها در همه امور و بخشها، با نیروهای تحت الامر خوش رو و خوش رفتار باشید، ایجاد انگیزه نموده و از آراء و نظرات اندیشمندان و دانش آموختگان خارج محیط اداره جهت غلبه بر چالشهای پیش رو استفاده نمایید.

ناکارآمدی مدیران به پای نظام نوشته خواهد شد

 

ناکارآمدی مدیران به پای نظام نوشته خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .