عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت نگاه فرا جناحی در فعالیتهای اجرایی و سازمانی

تأکید معاون سیاسی امنیتی استاندار:

ضرورت نگاه فرا جناحی در فعالیتهای اجرایی و سازمانی

ضرورت نگاه فرا جناحی در فعالیتهای اجرایی و سازمانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به داشتن نگاه فراجناحی در فعالیتهای اجرایی و سازمانی در سطوح مدیریتی و کارشناسان دستگاههای اجرایی تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: همه ما دارای نگاه سیاسی خاص خود هستیم و ایده هایمان، برای خودمان محترم و قابل دفاع است، اما نباید هیچگاه این نگاه سیاسی و جناحی را در امور اجرایی دخیل نماییم.

وی پیرامون بحث مدیریت درون سازمانی، بیان کرد: بنده به شخصه به نیروی انسانی اهمیت خاصی می دهم و در هر شرایطی خود را پشتیبان نیروی انسانی مجموعه تحت مدیریت خود می دانم.

طهماسبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی موجود در دستگاهها، افزود: نیروی انسانی باید دلگرم ، دارای رضایت و امنیت شغلی باشد تا به کارایی مطلوب و ایده آل برسد .

وی تصریح کرد: ادارات کل معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با کمبود نیرو مواجه اند و بعضاً کارهای خود را تنها با 50 درصد نیروی انسانی نسبت به چارت سازمانی تعریف شده به پیش می برند،از اینرو پیشنهاد ما این است که ادارات کل این معاونت نیروهای مورد نظر خود را در مجموعه استانداری و سایر دستگاهها شناسایی کنند تا با انجام مکاتبات قانونی، این نیروها به صورت مأمور در اختیار مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر پیگیری ایجاد پارک اختصاصی بانوان در گرگان گفت: جامعه ما نیاز به محیط هایی دارد که بانوان عفیف ما بتوانند با خیال آسوده در این محیطها به ورزش و تفریح بپردازند و پیرو این مهم باید تمهیداتی بیاندیشیم که این اتفاق میمون در استان گلستان رنگ بوی واقعیت و اجرا بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین در کنار جدیت برای ایجاد پارک اختصاصی بانوان در گرگان باید از امکانات و فضاهای فرهنگی و ورزشی که در اختیار ادارت کل و دستگاههای دولتی می باشد، برای بهره مندی هر چه بیشتر بانوان از این فضاها، برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد.

طهماسبی در ادامه ایجاد بولتن خبری در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را ضروری دانست و اظهار داشت: ادارات کل بانوان و خانواده، اتباع و امور مهاجرین خارجی، امنیتی و انتظامی ، سیاسی و انتخابات، اجتماعی و فرهنگی ، پدافند غیر عامل و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید اخبار اقدامات و فعالیتهای خود را بصورت هفته ای و در غالب یک بولتن خبری در اختیار این معاونت قرار دهند.

وی افزود: این اخبار در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی جمع بندی شده و یک نسخه از آن در اختیار استاندار محترم و یک نسخه هم در اختیار ادارات کل مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان گلستان در روزهای آتی خبر داد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .