عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آخرین مهلت تکمیل مدارک پرونده طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان استان اعلام شد


آخرین مهلت تکمیل مدارک پرونده طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان استان اعلام شد

 آخرین مهلت تکمیل مدارک پرونده طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان استان اعلام شد

 افرادیکه در طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان ثبت نام کرده اند تنها تا پایان وقت اداری سه شنبه بیست و یکم مردادماه برای تحویل مدرک تحصیلی خود فرصت دارند.

دوره اول تکمیل مدارک پرونده طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان حرفه ای محور که از روز سه شنبه چهاردهم مرداد در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان همزمان با شهرهای بندرترکمن، گنبد، علی آباد،رامیان،کلاله و مینودشت آغاز شده بود تا روز سه شنبه بیست و یکم مرداد ادامه دارد.

دکتر جلالی طی بازدید از روند ثبت نام کارورزان در مورد چشم انداز این طرح و جایگاه استان در این طرح گفت: از آنجاییکه مشکل اصلی کشور بیکاری و تورم است با تولید اشتغال میتوان بر این مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: در کشور ما برخلاف سایر کشورها مشاغل دانش بنیان وجود ندارد و بیشتر مشاغل سنتی است که پاسخ گوی نیاز عصر حاضر نیست. استان گلستان به عنوان پایلوت مسئولیت ایجاد اشتغال دانش بنیان در کل کشور را برعهده گرفته است و اگر مسئولین کمک کنند قطعا پروژه می تواند برخی از مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان کاردانی به بالا را حل کند.

 "دکتر ضیایی پرور" استاد دانشگاه و مدرس دوره های روابط عمومی الکترونیک، نکات تکمیلی در خصوص این طرح ارائه کرد: گروه هدف اشخاصی هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند اما شغلی ندارند. در طرح کارورزی به آنها مهارت هایی آموزش داده می شود که برای خودشان شغلی ایجاد کنند یا در ادارات و کارخانجات برای خود شغل یابی کنند. نکته ای که در این طرح وجود دارد این است که افراد می توانند از راه دور و از طریق اینترنت و تلفن همراه در منزل خود طرح ارائه دهند. افراد به فضا و امکانات نیاز ندارند و در عین حال می توانند برای خود درآمد داشته باشند.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .