عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان در مناطق روستایی توسعه می یابد


شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان در مناطق روستایی توسعه می یابد

شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان در مناطق روستایی توسعه می یابد

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، توسعه شبکه اطلاع رسانی بویژه در مناطق روستایی با استفاده از ظرفیت دهیاران را از رویکردهای مهم این اداره کل در سالجاری اعلام کرد.
علی یازرلو درجلسه کمیته اطلاع رسانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: توسعه شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان درسال جاری و در دو قالب وب سایت و تلگرام، با همکاری روابط عمومی فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاران، شهرداران و برخی دیگر از ادارات و نهادهای فعال انجام می شود.
وی با اشاره به عملکرد واحد روابط عمومی استانداری گلستان در حوزه انتخابات هفت اسفند 94 و کسب عنوان برتر در بین روابط عمومی استانداری های سراسر کشور، افزود: امسال در نظر داریم شبکه اطلاع رسانی ایجاد شده را علاوه بر مناطق شهری در مناطق روستایی این استان نیز توسعه دهیم.
یازرلو اضافه کرد: براساس این رویکرد و برنامه ریزی های انجام شده در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان، تعداد دهیاران عضو شبکه اطلاع رسانی استانداری به 400 دهیار تا پایان خرداد 95 افزایش خواهد یافت.
وی، افزودن روابط عمومی شهرداری ها، بخشداری ها و ادارات بزرگ و فعال هر شهرستان به شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان را از دیگر برنامه های این اداره کل درسال 95 برشمرد و تصریح کرد: با این اقدامات درنظر داریم جمعیت تحت پوشش شبکه اطلاع رسانی استانداری را به 400 تا 500 هزار نفر افزایش دهیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان همچنین اطلاع مردم از اخبار و رویدادها و نیز اقدامات دولت و مسئولان را در عصر فعلی گسترش ارتباطات امری ضروری دانست و یادآور شد: مردم بایستی از طریق اطلاع رسانی صحیح و بموقع، نیازهای اطلاعاتی خویش را برطرف نمایند و نیازی به شبکه های خبری بیگانه و معاند نداشته باشند.
یازرلو افزایش رضایت مندی و اعتماد عمومی مردم به نظام و دولت، تقویت وحدت و همدلی ملی و افزایش انگیزه خدمت مسئولان به مردم را از آثار مهم اطلاع رسانی درست و به موقع دانست و گفت: برای تحقق این امر مهم، همکاری همه دستگاه ها، ادارات و نهادها با شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان ضروری است.
وی همچنین از دهیاران مناطق روستایی گلستان خواست برای معرفی روستا یا اقدامات انجام شده درحوزه فعالیت خویش درشبکه های مجازی تنها از سرورهای داخلی و نیز شرکت های معتبر درحوزه خدمات رایانه ای استفاده نمایند ضمن اینکه قبل از انجام هر گونه اطلاع رسانی، بخشداری و روابط عمومی فرمانداری شهرستان را درجریان قرار دهند.
در این جلسه مدیر جهادکشاورزی، شهردار گنبدکاووس، بخشدار داشلی برون و پنج تن از دهیاران این بخش مرزی به همراه اعضای کمیته اطلاع رسانی فرمانداری ویژه شهرستان حضور داشتند

شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان در مناطق روستایی توسعه می یابد

 

شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان در مناطق روستایی توسعه می یابد

 

شبکه اطلاع رسانی استانداری گلستان در مناطق روستایی توسعه می یابد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 999
  • کد خبر : 19179