عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

با حضور مدیران ارشد سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ،

همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

 همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور بخشداران، روسای شوراهای بخش، دهیاران و شوراهای منتخب روستایی در گلستان برگزار شد.

در این نشست علاوه بر مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و علی نصیبی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها استانداری، مدیران ارشد سازمان شهرداریها و دهیاریها راحتی قائم مقام سازمان، جندقیان معاون امور دهیاری ها و زیارتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان حضور داشتند.

راحتی قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در این نشست با تشریح برنامه های سازمان در حوزه روستایی، توسعه اقتصادی روستاها را از اولویت های کاری دهیاری ها در سال جاری معرفی کرد و گفت: سازمان شهرداریها و دهیاری ها از طرح های مبتنی بر ایجاد اشتغال و تولید در روستاها با ارائه تسهیلات به دهیاری ها حمایت خواهد کرد

وی در بخش دیگری از سخنانش، خواستار بهره حداکثری مدیران روستایی از فرصت فراهم شده برای آنان جهت خدمت به مردم شد و اظهار داشت: باید همه قدر این موهبت را دانسته و تلاش حداکثری جهت محرومیت زدایی و توسعه روستاها با استفاده از همه ظرفیت ها را خواستار شد.

راحتی قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با اشاره به بازدید صورت گرفته از روستاهای گلستان گفت: ظرفیت های اقتصادی این روستاها و فعالیت افرادی پاک نهاد در آنها اینجانب را به آینده امیدوار کرد و امیدواریم با حضور مدیران شایسته در گلستان و حمایت سازمان، از این ظرفیت ها نهایت استفاده در جهت افزایش تولید و اشتغال در استان برده شود.

مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با تشریح وضعیت روستاهای استان اعم از توانمندی ها، مشکلات و مطالبات، به ارائه مواردی در خصوص توسعه روستایی در گلستان پرداخت

وی افزود: روستاهای گلستان با قابلیت های مختلف جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و ... زمینه خوبی برای توسعه در ابعاد مختلف داشته که برنامه ریزی صحیح و مبتنی بر داشته ها جهت استفاده از این قابلیت ها با توجه به ظرفیت های حمایتی موجود، می تواند مسیر توسعه پایدار این مناطق را هموارتر کند.

مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین با توجه به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، خواستار تلاش حداکثری و مبتنی بر دانش بومی، نیاز روز و ... در جهت رونق اقتصادی روستاها شد.

لازم به ذکر است در این برنامه علاوه بر ارائه سخن توسط شهربانو برهانی بخشدار مرکزی بندرگز به نمایندگی از بخشداران و

ابراهیم ملاتش دهیار روستای ایگدرسفلی بخش مرکزی گنبد کاووس به نمایندگی از دهیاران، ده نفر از حاضران به صورت داوطلبانه به ارائه سخن و دیدگاه های خود در زمینه توسعه روستایی علی الخصوص رونق اقتصادی روستاها پرداختند.

 

همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

 

همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

 

همایش توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1596
  • کد خبر : 23093