عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه اقتصادی روستاها از اولویت های سال 95 است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان در مراوه تپه:

توسعه اقتصادی روستاها از اولویت های سال 95 است

<!--[if gte mso 9]>

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA <!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-language:AR-SA;}

توسعه اقتصادی روستاها از اولویت های سال 95 است

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان در مراوه تپه، از توسعه اقتصادی روستاها به عنوان یکی از اولویت های کاری سال 95 نام برد.

 علی نصیبی که در جمع دهیاران و شوراهای بخش های مرکزی و گلیداغ مراوه تپه سخن میگفت، اظهار داشت: استانداری گلستان، معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در این راستا با هماهنگی سایر دستگاه ها، بسته های اقتصادی مختلفی را جهت علاقه مندان به رونق تولید و اشتغال در روستاها در نظر گرفته اند.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با تشریح بسته های حمایتی در بخش اقتصادی روستاها، خواستار مشارکت و پیگیری مردم، دهیاران و شوراها در این زمینه شد.

نصیبی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مانده حساب دهیاری های شهرستان، بر لزوم هزینه کرد مناسب اعتبارات مذکور با توجه به اولویت های روستاها و با برنامه ریزی صحیح تأکید کرد.

 وی در این نشست بر لزوم مشارکت دادن مردم علی الخصوص جوانان و بانوان و نیز تحصیلکردگان در امورات روستا توسط دهیاران و شوراها تأکید کرد و گفت: مسلمآ استفاده از خرد جمعی و جلب همراهی مردم در اداره روستاها سبب ساز تسهیل در فعالیت ها خواهد شد.

 این نشست با برنامه ریزی تاجی فرماندار مراوه تپه و نیز با حضور غراوی نماینده محترم مراوه تپه و کلاله و مینودشت و گالیکش، زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و ... برگزار شد.

 

 

توسعه اقتصادی روستاها از اولویت های سال 95 است

 

 

 

توسعه اقتصادی روستاها از اولویت های سال 95 است

 

 

 

توسعه اقتصادی روستاها از اولویت های سال 95 است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .