عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد


معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد

معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد

پیش از ظهر امروز معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با دکتر مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، جمعی از مدیران این فدراسیون، پیشکسوتان و نام آوران این رشته پرافتخار ورزش کشور دیدار و گفتگو کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در این دیدار ضمن تبریک بابت کسب دو مدال طلای ارزشمند کیانوش رستمی و سهراب مرادی در المپیک ریو و لحظات غرور آفرینی که ملی پوشان وزنه برداری برای مردم ایران رقم زدند، یادآور شد: همه ما در کنار آن دو قهرمانی ارزشمند شاهد ناداوری و بی عدالتی در حق پهلوان بهداد سلیمی بودیم که با لابی گری کاروان ورزش ایران را از کسب یک طلای دیگر محروم کردند.

وی افزود: عناوین ارزشمند تیم ملی وزنه برداری حاصل مدیریت دکتر مرادی و مجموعه فدراسیون و هیأتهای وزنه برداری استانهه طی سالها کار ریشه ای و توجه به استعدادهای این رشته است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه ورزش زبان بین المللی امروز ملت هاست خاطرنشان کرد: اگر ما می خواهیم پیشرفت و ترقی و اعتلای نام ایران عزیز را در جهان شاهد باشیم باید نگاه ویژه ای به حوزه ورزش داشته باشیم.

طهماسبی در ادامه گفت: امیدواریم تیم های ملی و باشگاهی ما به جای صرف هزینه های هنگفت اردوهای خارجی که باعث خروج ارز از کشور می شود، تا جایی که امکان دارد این اردوها را در داخل استانهای کشور برگزار کنند که جدای از صرفه مالی و اقتصادی باعث ایجاد انگیزه های لازم در بین جوانان و نوجوانان خواهد شد.

وی اظهار کرد: ما در استان گلستان این آمادگی را داریم که اردوهای تیمی برخی از رشته های ورزشی نظیر وزنه برداری، کشتی و ... را برگزار کنیم و بنده این قول را می دهم که در تحقق این مهم تمام ظرفیت استان را در خدمت جامعه ورزش ایران و تیم های ملی قرار دهیم.

در این جلسه همچنین دکتر مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف ما از حضور در استان گلستان برگزاری یک برنامه استعداد یابی نونهالان و نوجوانان برای یک برنامه ریزی بلند مدت تا المپیک 2014 است.

وی عملکرد کاروان 64 نفره ورزش ایران در المپیک ریو 2016 را با توجه به کسب 8 مدال طلا نقره و برنز وجایگاه 25 جدول توزیع مدالها مثبت ارزیابی کرد و افزود: کسب این مدالها دستاورد همه مجموعه ورزش کشور، دولت تدبیر و امید و در رأس آن شخص دکتر روحانی است که در طول این سه سال همواره پشتیبان و حامی ورزش کشور بوده اند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص اعتبار لازم و مناسب و بهره مندی از تمام ظرفیت های داخلی، کشور ما پتانسیل حضور در جمع ده کشور برتر المپیک از حیث کسب مدال را دارد و باید برای رسیدن به این جایگاه برنامه ریزی کنیم.

"محمد نصیری" قهرمان نامدار وزنه برداری جهان و المپیک که از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری به عنوان یکی از ده اسطوره تاریخ این رشته در سال 2000 انتخاب شده از حاضران در این جلسه بود.

معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد

معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد

معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد

معاون استاندار با رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .