عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بودجه قابل توجهی جهت توسعه و آبادانی شهرستان مراوه تپه تخصیص داده شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد:

بودجه قابل توجهی جهت توسعه و آبادانی شهرستان مراوه تپه تخصیص داده شده است

بودجه قابل توجهی جهت توسعه و آبادانی شهرستان مراوه تپه تخصیص داده شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از تخصیص بودجه قابل توجهی جهت اجرای طرحهای زیرساختی، عمران، آبادانی و اشتغال در شهرستان مراوه تپه خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه با کارشناسان فرمانداری مراوه تپه اظهار داشت: متأسفانه شهرستان مراوه تپه دارای بیشترین میزان خشکسالی در استان گلستان است که باید مورد توجه قرار گرفته و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود نیرو در فرمانداری مراوه تپه بیان کرد: قطعاً همه ما میدانیم که شما در حوزه کاری خود چند کار تخصصی را به تنهایی انجام میدهید و این مشکلی است که در بسیاری از حوزه های کاری وزارت کشور در استان وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در خواستهای پرسنلی خود را در خصوص دریافت فوق العاده مناطق محروم در قالب نامه به ما انتقال دهید تا این مهم را از طریق معاونت منابع انسانی استانداری پیگیری کنیم.

طهماسبی با اشاره به بحث جابجایی روستاها در مراوه تپه خاطرنشان کرد: شهرستان مراوه تپه دارای 80 روستای کد دار است که از این تعداد 41 روستا به دلایل مختلف از جمله قرار گرفتن در مسیر سیلاب ، در طرح جابه جایی قرار دارند که در این خصوص باید مطالعه و کار کارشناسی دقیقی صورت پذیرد.

وی با اشاره به بروز آسیبهای اجتماعی نظیر خودکشی و طلاق در شهرستان مراوه تپه گفت: آمارهای ارائه شده در خصوص خودکشی در شهرستان مراوه تپه، جای نگرانی دارد و باید از ظرفیتهای دانشگاهی به منظور انجام کار مطالعاتی و کارشناسی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه ، استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: مراوه تپه دارای 126 کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکمنستان است و به لطف الهی در این منطقه شاهد امنیت پایداری هستیم و هیچگونه مشکلی در نقاط مرزی مراوه تپه فعلاً وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در فرمانداریها به هیچ عنوان مچ گیری نیست، بلکه با نگاه آشنایی هر چه بیشتر با کارشناسان و بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در محیط کاری فرمانداریها، این بازدیدها صورت می گیرد.

برگزاری جلسه شورای تأمین شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با آخوند غراوی امام جمعه محترم شهرستان مراوه تپه و بازدید از حوزه علمیه چنارلی از جمله برنامه های شاخص سفر یک روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران کل این حوزه به شهرستان مراوه تپه بود.

در این سفر یکروزه، میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، نذیری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان، خانم عبدالهی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری، دهرویه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، غریب آبادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، سید احمد حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، سید ابوالفضل حسینی رئیس دبیرخانه شورای تأمین استان و تنی چند از کارشناسان حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، طهماسبی را همراهی کردند.

بودجه قابل توجهی جهت توسعه و آبادانی شهرستان مراوه تپه تخصیص داده شده است

 

بودجه قابل توجهی جهت توسعه و آبادانی شهرستان مراوه تپه تخصیص داده شده است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .