عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند


روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

 هفتمین همایش و کارگاه آموزشی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با موضوع " نقش شبکه های اجتماعی در اهداف سازمانی روابط عمومی " برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در این همایش با بیان اینکه مدیران دستگاهها قدر روابط عمومی ها را بدانند، گفت: معتقدیم جایگاه روابط عمومی در بالاترین سطح سازمانی قرار دارد و چنانچه به اهمیت نقش ارتباطات در عصر حاضر واقف باشیم، اهمیت روابط عمومی برای ما مشخص می شود.

"علی اصغر طهماسبی" ادامه داد: بازگشت به گذشته و مدیریت سنتی در عصر ارتباطات اشتباهی فاحش است و مدیری که با نادیده گرفتن روابط عمومی، این مشی را پی بگیرد راهی جز پس رفت و شکست نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر در حوزه روابط عمومی در کنار تخصص؛ عشق، علاقه و مداومت وجود نداشته باشد شما موفق نخواهید بود؛ اهمیت این حوزه زمانی نمود پیدا می کند که وقتی از روی بی حوصلگی و تنها جهت رفع تکلیف خبری را منتشر می کنید ممکن است تبدیل به فاجعه شود و پیامدهای تلخی برای سازمان و جامعه به دنبال داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: شناخت و برنامه ریزی، گفتمان سازی و فرهنگسازی در کنار اطلاع رسانی از وظایف اصلی روابط عمومی هاست که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

طهماسبی با بیان اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار نوین اطلاع رسانی لحظه ای، بیان کرد: امروز وجود شبکه های اجتماعی با مخاطبین بی شمار به روابط عمومی ها کمک می کند تا اخبار خود را با کمترین هزینه در بالاترین سطح اطلاع رسانی، انعکاس دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم اطلاعات و اخبار در جهان رو به افزایش است و مردم به سمت اخبار کوتاه در حرکت اند، شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان بازوی توانمند روابط عمومی ها ایفای نقش کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: در جریان انتخابات 29 اردیبهشت و در ایام تبلیغات، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با انعکاس دقیق خدمات دولت یازدهم و در واقع انتقال واقعیت ها به بدنه جامعه توانست در مقابل جریان های مخرب، به خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی کمک شایانی انجام دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد: در روز 29 اردیبهشت فقط از طریق یک شبکه اجتماعی 2.5 میلیارد پیام بین کاربران ایرانی رد و بدل شده و این قدرت و ظرفیتی است که به هیچ عنوان نمی شود آنرا نادیده گرفت.

طهماسبی در پایان گفت: بدون شک در خلق حماسه حضور مردم در 29 اردیبهشت و حضور 79 درصدی واجدان شرایط گلستانی پای صندوق های رأی، روابط عمومی ها نقش بی بدیلی داشتند و ما زحمات این عزیزان را قدر می نهیم.

پیش از سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز سه کارگاه آموزشی با موضوعات "ظرفیت های روابط عمومی و تبلیغات"، "عکس به مثابه رسانه" ، "استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی" توسط اساتید امر برگزار شد.

 

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

روابط عمومی محور توسعه سازمان است / مدیران قدر روابط عمومی را بدانند

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .