عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استانداری گلستان ۶ - سازمان مدیریت بحران وزارت کشور0

اولین دوره مسابقات فوتسال مجموعه وزارت کشور در ساری :

استانداری گلستان ۶ - سازمان مدیریت بحران وزارت کشور0

استانداری گلستان ۶ - سازمان مدیریت بحران وزارت کشور0

در این دوره از مسابقات 29 تیم فوتسال از مجموعه وزارت کشور و استانداری ها در قالب 7 گروه و در مدت 6 روز به رقابت خواهند پرداخت که نتیجه اولین بازی امروز تیم استانداری گلستان با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم سازمان مدیریت بحران وزارت کشور به برتری رسیدند .   
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان به نقل ازسایت وزارت کشور،  مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت کشور، استانداریها و سازمانهای تابعه با حضور 29 تیم در ساری برگزار شد.
در این دوره از مسابقات 29 تیم فوتسال از مجموعه وزارت کشور و استانداری ها در قالب  7 گروه و درمدت 6 روز به رقابت خواهند پرداخت.
در مراسم افتتاحیه این مسابقات مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور طی سخنانی با اشاره به این که برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه های وزارت کشور برای ایجاد نشاط و شادابی در مجموعه کارکنان است، افزود: اینگونه برنامه ها با صعود جمعی از کارکنان استانداری ها و وزارت کشور در سال 94 و 95 به صعود به قله دماوند آغاز شد و با برگزاری مسابقات فوتسال در مازندران برای نخستین بار تداوم یافت که در صورت اقبال استان ها، در دیگر رشته های ورزشی استمرار خواهد یافت.
تله کو ایجاد همدلی و وحدت بین ستاد و صف، ایجاد روحیه نشاط و همبستگی و ترویج ورزش های همگانی در میان کارکنان وزارت کشور بعنوان سفیران سلامت و تندرستی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات توصیف نمود.
وی تصریح کرد : مقرر شده بود تا اولین دوره فوتسال جام کشور پس از تصویب در شورای ورزشی و شورای فرهنگی وزارت کشور و موافقت وزیر محترم در هفته نخست پس از ماه مبارک رمضان در مجتمع رفاهی –  فرهنگی و ورزشی وزارت کشور در خزرآباد ساری برگزار شود که الحمدلله این امر محقق شد .
گفتنی است در این دوره از مسابقات که از دهم لغایت شانزدهم تیر ماه در مجتمع رفاهی –  فرهنگی وزارت کشور در خزرآباد ساری برگزار می شود 25 استانداری و 4 تیم از وزارت کشور و سازمان های تابعه به رقابت خواهند پرداخت.

استانداری گلستان ۶ - سازمان مدیریت بحران وزارت کشور0


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .