عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان در جشن روز پناهنده؛

اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند

اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از اتباع خارجی حاضر در کشور ، اظهار کرد: اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مهدی دهرویه سه شنبه 29 خرداد در مراسم جشن روز پناهنده در گرگان، که با حضور معاون اجرایی دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد برگزار شد، تصریح کرد: برای افراد دارای مجوز در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و توانمندسازی برنامه ریزی هایی صورت گرفته که از مرداد ماه اجرایی می شود.
وی افزود: اتباع ساکن استان تا پایان تیرماه باید مدارک اقامتی خود را تمدید کنند.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین استانداری گلستان یادآور شد: برخی زمینه های خدمت رسانی به اتباع همچون بیمه سلامت فراهم شده که آنها نیز مانند ایرانیان می توانند با تعرفه های اندک و دولتی از این خدمات استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: در بحث آموزش و پرورش تمامی مدارس استان آمادگی پذیرش دانش آموزان اتباع مجاز را دارند.
دهرویه با اشاره به اینکه نگاه ویژه به خدمت رسانی به اتباع و مهاجرین داریم، گفت: خدمات ما به این گروه از افراد جامعه بنا به اظهارات مقامات بین الملل در جهان بی نظیر است.
همچنین در این مراسم معاون اجرایی دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد نیز گفت: روز پناهنده یادآور همراهی جامعه جهانی با پناهندگان است.
نفیسه معمارپور افزود: اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری روز پناهنده نشان از توجه و احترام این کشور به پناهندگان و مسائل مربوط به آنها دارد.
وی به دستاوردها و خدمات مشترک کمیساریا و اداره امور اتباع گلستان در حوزه های بهداشت، آموزش، معیشت و خدمات حقوقی اشاره کرد و گفت: همزیستی مسالمت آمیز و ادغام موثر پناهندگان در جامعه گلستان مثال زدنی است و نشانه مدیریت بهینه اداره کل امور اتباع و مسولان این استان است.
معمارپور همچنین اظهار کرد: امیدواریم تا راه حل های پایدار از جمله بازگشت داوطلبانه مهاجرین و اتباع اجرایی شود و پناهندگان از توانمندی کسب کرده در ایران برای کمک به کشور خویش استفاده کنند.
لازم به ذکر است در این جشن برنامه های موسیقی، شعر، سرود و نمایش توسط گروه های ایرانی و افغانستانی اجرا و همچنین حجت الاسلام محمدی از روحانیون افغان نیز نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند

 

اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند

 

اتباع متقاضی کار باید با ارائه مدارک قانونی مجوز اشتغال بگیرند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .