عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

گلستان یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است

گلستان یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: گلستان همواره یکی از سیاسی ترین استانهای کشور بوده است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، اظهار داشت: طی 9 ماه اخیر شاهد حضور و سخنرانی 48 شخصیت از طیف های مختلف سیاسی در استان بوده ایم که خوشبختانه بدون هیچ مشکلی در گلستان حضور پیدا کرده و سخنرانی نموده اند، در حالیکه در گذشته چنین نبود و حضور سخنرانان در استان با نگاه سلیقه ای و بصورت تک جناحی صورت می گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم تا با ایجاد جامعه ای امن و آرام، محیطی دلپذیر برای کار و فعالیت تمامی سمن ها، تشکل های سیاسی شناسنامه دار، احزاب و مطبوعات استان بوجود آوریم.   

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، قطعاً سال آینده، سال پرکاری برای مجموعه وزارت کشور و بویژه کارکنان معاونتهای سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریها خواهد بود که انتظار داریم همکاران، ضمن به روز بودن، تمامی مسائل را رصد و مدیریت کرده تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم باشیم.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور در جمع معاونان سیاسی امنیتی استانداریها، بیان کرد: باید آراء مردم را همانند ناموس خود بدانیم و از آن محافظت کنیم لذا از مدیران و کارشناسان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی انتظار داریم از هم اکنون ضمن تحلیل فضای انتخاباتی استان، فعالیت کاندیداهای احتمالی ، فضای مطبوعات و رسانه ای استان را بصورت روزانه رصد نمایند.

طهماسبی با اشاره به مشکل کمبود نیرو در چارت ادارات کل این معاونت گفت:سیاست ما این است که تا حد امکان باید از نیروهای متخصص و متعهد در داخل مجموعه وزارت کشور برای تکمیل چارت سازمانی ادارات کل معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استفاده کنیم تا در انجام فعالیتها دچار کمبود و خسران نشویم.

وی ادامه داد: بخشی از کارها را می توان با برون سپاری مرتفع کرد و در این راه از ظرفیت سمن ها و گروههای مردم نهاد بهره مند شد.

طهماسبی با تأکید بر تدوین برنامه سال 94 ادارات کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: برای تدوین برنامه ضمن لحاظ نمودن بودجه، وضعیت نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز ، حتماً تجزیه و تحلیل از نحوه فعالیتهای خود داشته باشید تا شاهد برون داد مطلوبی از کارها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بر حرکت در مدار منویات و فرامین مقام معظم رهبری و اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید توسط مدیران این حوزه تأکید کرد. 

گلستان یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .