عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتصاب فائزه عبداللهي به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري


انتصاب فائزه عبداللهي به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري

با حكمي از سوي دكتر صادقلو استاندار گلستان "فائزه عبداللهي" به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري منصوب شد.
عصر روز دوشنبه در آييني با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان، مديركل حوزه استاندار و جمعي از مديران و معاونين ادارات كل استانداري، مراسم معارفه مديركل دفتر بانوان و خانواده استانداري صورت گرفت.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان در اين آيين طي سخناني گفت: در طول تاريخ پر فراز و نشيب اين كشور، زنان همواره در تحولات سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... حضور چشمگيري داشته اند و تاريخ گواه اين مدعاست.
"علي اصغر طهماسبي" يادآور شد: از تظاهرات زنان در دفاع از اميركبير تا جنبش تنباكو و شكستن قليانها، مبارزه با كشف حجاب رضاشاه و حضور گسترده در راهپيمايي هاي سال ۵۷ و پس از انقلاب در دوران جنگ تحميلي و ساير عرصه هاي نظام جمهوري اسلامي، زنان شجاع اين مرز و بوم چنان نقش پررنگ و تأثير گذاري داشته اند كه مورد تحسين همگان است.
وي بيان داشت: در سالهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، جهان استكبار همواره با طرح مسائلي چون حقوق بشر و آزادي زنان در صدد خدشه وارد كردن به جايگاه رفيع بانوان در موفقيتهاي نظام اسلامي بوده اما زنان ما با حضور به موقع خود در تمامي صحنه ها مشت محكمي بر دهان استكبار زده و از كيان و ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابل دسيسه هاي دشمن حراست و پاسداري كرده اند. 
رئيس كارگروه بانوان و خانواده استان ادامه داد: خانواد ركن ركين جامعه اسلامي است و حضور زن به عنوان مادر و همسر، پررنگ ترين نقش در تربيت فرزندان و آينده داران فرداي كشور مي باشد.
وي با بيان اينكه زنان وظيفه سنگيني در تربيت فرزندانشان دارند خاطرنشان كرد: هر چقدر نظام مقدس جمهوري اسلامي در حوزه تعالي زن و خانواده سرمايه گذاري كند، اين سرمايه ها به گزاف نرفته و تضميني براي فرداي هر چه بهتر كشور خواهد بود.
طهماسبي استفاده از ظرفيتهاي بالقوه بانوان را در حوزه هاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و گردشگري از ضروريات دانست و افزود: مصادف با سالرروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) اولين فرماندار زن را در تاريخ استانهاي شمالي، در شهرستان بندر تركمن معارفه كرديم و اميدواريم اين حركت آغازي بر حضور هر چه بيشتر بانوان شايسته گلستاني در عرصه هاي مديريتي استان باشد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار اظهار داشت: تجربه ثابت كرده كه بانوان در مناصب مديريتي داراي كمترين حاشيه بوده اند و مسئوليت خود را با ظرافتي خاص به نحو احسنت انجام مي دهند. 
وي در پايان ضمن تقدير از زحمات دكتر مهري مهدوي مديركل پيشين دفتر امور بانوان و خانواده استانداري براي خانم عبداللهي در اين سمت آرزوي موفقيت كرد.

تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1409
  • کد خبر : 613