عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار گلستان:

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان منصوب شد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان منصوب شد

 با حضور "سید علی میرباقری" مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان و "یحیی خاکی"فرماندار مرکز استان مراسم معارفه معاونت برنامه ریزی و عمرانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان ،"دکتر یحیی خاکی" فرماندارگرگان ضمن خیر مقدم و تبریک ایام و سال نواظهار کرد: امیدواریم در سالی که با پیام پر از تعامل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال دولت وملت،همدلی و همزبانی نامگذاری کرده ،امیدواریم بتوانیم با توکل به خداوند دغدغه های مردم را باور کنیم و نیازها و خواسته های آنها را درک نماییم و بتوانیم در سایه تعامل دو طرفه واقع نگری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گرگان افزود: در اوایل سال به لطف خداوند در فرمانداری توانسیم گامهای خوبی در زمینه ساختار سازی برداریم و از تدابیر استاندار محترم تشکر ویژه دارم چرا که همواره لطف و محبت ایشان شامل حال شهرستان گرگان بوده است .

وی بیان داشت: شهرستان گرگان این استعداد را دارد که به آن توجه ویژه شود و ما تلاش داریم بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که همواره راهنما ، کارگشا و راهبردی بوده واست تا بتوانیم سیاستهای دولت تدبیر و امید را کاربردی ارائه و اجرایی کنیم .

فرماندار در خصوص به بهره برداری رساندن پروژه های عمرانی در شهرستان گفت: با توجه به وجود پروژه های عمرانی نیمه تمام در گرگان بنا داریم در سال 94آنها را به سرانجام برسانیم ونگاه خوبی به این پروژه ها و بررسی چالشهای عدم توسعه عمرانی ، ترافیکی و برنامه ریزی در جهت همه فعالیتهای شهرستان و رصد دستگاههای اجرایی که می تواند یکی از اصول مهم در توسعه مرکز استان باشد در دستور کار قرار دارد .

وی ظرف قانون را یکی از مهمترین ملاک در کارها دانست و اظهار داشت: با استفاده از ظرف قانون و مصوبات قانونی که در کارها لحاظ خواهد شد ، ما برای انجام فعالیتها پاسخگو باشیم در مقابل مردمی که ولی نعمت ما هستند .

خاکی بر سیاستگذاری های علمی تأکید و بیان داشت :مهمترین ویژگی برای فعالیتهای اساسی ما استفاده از داده های علمی در فعالیتهاست و آنچه که می تواند فعالیت های ما را بیمه و تضمین کند استفاده از داده هاست و هیچ سیاستگذاری صورت نمیگیرد مگر اینکه داده های علمی در آن لحاظ شده باشد و با نگاه اجتماعی که در شهرستان داریم تلاش خواهیم کرد از همه سرمایه های انسانی و اجتماعی استفاده نماییم تا بتوانیم در شش ماهه نخست سال این فعالیتها را سازماندهی کنیم.

در ادامه در طی حکمی از سوی استاندار گلستان "ابراهیم دشتیان"به سمت معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان منصوب شد. 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان منصوب شد

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان منصوب شد

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان منصوب شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1652
  • کد خبر : 7818