عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیت الله نورمفیدی: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است

در یادواره سرداران و چهارهزار شهید استان گلستان ؛

آیت الله نورمفیدی: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است

آیت الله نورمفیدی: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است

نماینده ولی فقیه در گلستان در یادواره سرداران و چهارهزار شهید این استان ؛ با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد ، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای اقشار مختلف مردم فصل الخطاب است و جای دعواهای سیاسی در این شرایط وجود ندارد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه سه شنبه در یادواره سرداران و چهارهزار شهید سرافراز استان گلستان در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس در تهران ، افزود: در طول بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر زمانی که به موفقیت هایی دست یافتیم برخی اختلافات و دعواهای سیاسی مانع پیشرفت کشور شد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه نقد و گفت وگو امری پسندیده و باعث پیشرفت کشور است، تاکید کرد: شهدای گرانقدر اهل بهشت بوده و با رفاقت، دوستی و اخوت اسلامی با یکدیگر برادرند اما افراد جهنمی همواره به دنبال دعوا، جنگ و معرکه گیری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد این انقلاب به آسانی به دست نیامده و دراین سالها اقشار مختلف مردم کشورمان جانفشانی کردند تا این انقلاب پابرجا بماند و باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: کشور از روزی که انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته و با اهتمام به دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین پایبندی به شهدا، این انقلاب استمرار یافت.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا تایید کرد: شهدا همواره در منطق اسلام و قرآن جایگاه ویژه ای دارند و خداوند متعال در قرآن از این شهدا به خوبی تجلیل کرده است.

امام جمعه گرگان یادآور شد: به تعبیر قرآن شهدا مانند خورشید می تابند و همواره در مسیر بندگی با صداقت حرکت کردند و انحراف نداشتند.

یادواره سرداران و چهار هزار شهید گلستان شامگاه سه شنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ،علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی، حسن صادقلو استاندار، تنی چند از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از خانواده شهدا و جانبازان استان برگزار و از جمعی از خانواده شهیدان این منطقه نیز قدر دانی شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .