عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: مدیریت نانوایان در موضوع نان شایسته تقدیر است


استاندار گلستان: مدیریت نانوایان در موضوع نان شایسته تقدیر است

استاندار گلستان: مدیریت نانوایان در موضوع نان شایسته تقدیر است

 استانداران گلستان در دیدار نمایندگان نانوایان و اتحادیه های خبازان استان اظهار کرد: مدیریت نانوایان در موضوع نان و از خودگذشتگی و ایثار آنان در تعامل با مردم شایسته تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به اینکه رعایت اخلاق مراوده با مشتری خصوصا در موضوع نان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: برکت نا ن از خداوند است و شما نیز برکت نان خانه و فرزند خود را از او بخواهید.

وی با بیان اینکه شما نانوایان باید حامیان واقعی مردم باشید، گفت: تلاش ما و شما باید این باشد که در موضوع نان حامی مردم باشیم و اجازه ندهیم حق آنان تضییع و در حق آنان ظلمی شود.

وی با تاکید بر اینکه استانداری پیگیر مطالبات نانوایان بوده است، تصریح کرد: در راستای حمایت از حقوق به حق شما نامه نگاری ها و درخواست هایی از مقامات عالی دولت داشته ایم و آنان نیز پیگیر راهکارهای مناسب برای حل مسائل نان و موضوعات صنفی خبازان هستند.

لازم به ذکر است در این دیدار نظری نژاد رییس اتحادیه شهرستان گرگان به نمایندگی از دیگر نانوایان موضوعات و مشکلات این صنف را عنوان کرد و پس از آن دیگر حاضرین جلسه نیز هر کدام نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

 استاندار گلستان: مدیریت نانوایان در موضوع نان شایسته تقدیر است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1440
  • کد خبر : 2904