عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

در پیامی انجام شد:

تقدیر استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

تقدیر استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

 استاندار گلستان در پیامی از حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن نقطه عطف و يادآور حركت متفكرانه و عظيم بنيانگذار کبیر جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) و سرآغاز دوران جديدي براي ملت ايران و تمام مسلمين جهان است.

مردم مؤمن و انقلابي استان گلستان، همانند سال هاي گذشته و همگام با ملت با بصیرت ايران اسلامي، در راهپيمايي باشكوه يوم الله 22 بهمن و جشن سي و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شركت كرده و با حضور پرشور و با صلابت خود، حماسه اي بزرگ و ماندگار آفريدند.

این حضور، منجر به ناامیدی بدخواهان و خنثی شدن ترفندهای دشمنان گردید و به آنها نشان داد که هرگونه تهدید ملت ایران ثمره ای جز وحدت و همبستگی بیشتر آنها ندارد و نمايشگاهي از شكوه عزت، عظمت و اقتدار اين ملت را در برابر ديدگان جهانيان به نمايش گذاشت.

مردم بزرگ گلستان ثابت کردند همراه، همگام و همدل با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر روشنایی بخش انقلاب و امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد و دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند توانست خللی در این حرکت راستین ایجاد کنند.

اینجانب از حضور پرشور و انقلابی مردم شریف گلستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تقدیر می نمایم و خداوند متعال را به پاس داشتن چنين مردم غيرتمند و قدرشناسي شاکرم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 853
  • کد خبر : 30633