عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان؛

باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود

 استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ارتقا از دل مطالعه خارج می شود، اظهار کرد: باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود و همچنین توجه جدی به کیفیت بخشی کتابخانه ها صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، تصریح کرد: در استان گلستان جز تالار فخرالدین اسعد گرگانی سالنی که در خور شان اصحاب فرهنگ باشد، وجود ندارد و نیاز است با توجه ویژه ای پروژه های فرهنگی استان اجرایی شود.

وی با اشاره به رویکرد آرامش زای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطر نشان کرد: باید مشوق های حوزه خبرنگاران افزایش یابد و با توجه به اهمیت این قشر از جامعه امنیت شغلی آنان تامین شود.

وی افزود: خانه مطبوعات به عنوان نهادی مدنی در عرصه خبرنگاری باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرد و مسائل آموزش خبرنگاران و همچنین بیمه هنرمندان به عنوان پشتیبانی از فعالان این عرصه بصورت جدی دنبال شود.

استاندار گلستان شادی را نیاز جامعه امروز دانست و یادآور شد: شادی به عنوان اصل رفتاری مستمر و پایدار در جامعه شناخته می شود و امروز جوانان ما به دلیل عدم وجود مدل شادی در جامعه دچار تناقض شده اند و نیاز است وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان یکی از متولیان فرهنگ جامعه مدلی از شادی را ارائه نماید.

دکتر صادقلو با اشاره به ظرفیت های سینمایی و تئاتری گلستان، گفت: گرگان در روزهایی به مثابه پایتخت تئاتر بوده است و استعدادهای زیادی در این استان وجود دارد که نیازمند توجه جدی هستند.

وی با بیان اعتباراتی که در گلستان در بخش فرهنگ هزینه شده است، تصریح کرد: 400میلیون تومان در تالار فخرالدین اسعد، 220 میلیون تومان برای مجتمع فرهنگی هنری داغستان کلاله و همچنین یک میلیارد و 50 میلیون تومان در حوزه فرهنگ استان هزینه شده است.

لازم به ذکراست در این جلسه شورای اداری رامین نورقلی پور نماینده بندرترکمن، بندرگز، گمیشان و کردکوی ، علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر و حجت الاسلام والمسلمین علی طاهری نماینده آستان قدس رضوی نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت فرهنگی استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان گذاشتند.

 

باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود

 

باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .