عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه دولت برای ایجاد 6 هزار واحد تولیدی جدید در سال جاری

معاون وزیر صنعت خبر داد:

برنامه دولت برای ایجاد 6 هزار واحد تولیدی جدید در سال جاری

 

برنامه دولت برای ایجاد 6 هزار واحد تولیدی جدید در سال جاری

 معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه دولت برای ایجاد 6 هزار واحد تولیدی جدید در سال جاری خبر داد.

  به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛  محسن صالحی‌نیا  شامگاه سه شنبه 27 تیر 96 در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان اظهار کرد: در هیچ مراحلی در تجربه کاری‌ام همت و تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی در حمایت از صنعت و معدن همانند سه سال اخیر نبوده است، هر چند همه نقدها را می‌پذیرم.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حدود 600 هزار میلیارد تومان از منابع بانکی به بخش صنعت اختصاص یابد و خواسته ما این است که حتما به این منابع برسیم و باید بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان‌ها به فراخور ارزش افزوده‌ای که ایجاد می‌کنند از این منابع بهره‌مند شوند.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: سیاست ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت توسعه سرمایه‌گذاری در زنجیره تامین و گسترش تولید در اولویت است.
وی بیان کرد: کشور بایستی شرایطی را فراهم کند که تراز تجاری‌اش را یک تراز تجاری مثبت به سمت استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها داشته باشد.
صالحی نیا تاکید کرد: در صنعت لبنیات، مواد غذایی، لاستیک و پلاستیک، صنایع پایین دستی پتروشیمی و بسیاری از کالاهای مصرفی و در محدوده زندگی خودمان امروز در زنجیره داخلی مدیریت می‌شود.
وی تاکید کرد: ما می‌توانیم در بین کشورهای در حال توسعه قرار بگیریم زیرا ظرفیت‌های مهمی در برجام ایجاد شده است و چرا ما باید به سمتی پیش برویم که سرمایه‌گذاری را سرکوب کنیم.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: امسال می‌خواهیم 6 هزار واحد تولیدی را در کشور راه‌اندازی کنیم و امروز امید به سرمایه‌گذاری و امید به تولید و همکاری با برندهای بین‌المللی رشد پیدا کرده است.
صالحی نیا با انتقاد از بیان ادعای اردات آب معدنی، گفت: چرا اینقدر سیاه‌نمایی می‌کنید تا مردم نگران شوند و مگر ما می‌توانیم لبنیات خارجی استفاده کنیم، مگر قیمت‌های بین‌المللی را نمی‌دانید.
وی در پایان ابراز کرد: در صنایع مصرفی ما افزایش تولید داریم و حاضرم مستندات را به خبرنگاران ارائه کرده تا منتشر کرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .