عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها با تقواي خبري و روح همدلي استاندار جديد را در مسير توسعه ياري كنند

دکتر صادقلو:

رسانه ها با تقواي خبري و روح همدلي استاندار جديد را در مسير توسعه ياري كنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رسانه ها با تقواي خبري و روح همدلي استاندار جديد را در مسير توسعه ياري كنند

 دکتر حسن صادقلو، استاندار سابق گلستان از حوزه هاي اطلاع رساني در فضاي مجازي خواست با تقواي خبري و روح همدلي و همكاري استاندار جديد را در مسير توسعه ياري كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو در شورای اداری استان و آیین معارفه استاندار جدید با انتقاد از برخی بد اخلاقی ها در فضاهای مجازی تاکید کرد: باید روح همدلی و همکاری را در استان تقویت کنیم و گرنه وقت استاندار و سایر مسئولان به جای رسیدگی به امور اصلی و اساسی استان اتلاف می شود.
وی به تقدیر مقام معظم رهبری از فرماندار فقید بندرترکمن شهیده نازقلیچی اشاره کرد و اظهار داشت: همگرایی و وحدت در استان گلستان به واسطه وجود نماینده ولی فقیه استان گلستان است.
استاندار سابق گلستان به امنیت کشور اشاره کرد و ادامه داد: پشتیبانی وزیر کشور به ویژه از استانداران و شهرستان‌ها منجر به شکل‌گیری ثبات و امنیت کشور شد.
صادقلو افزود: این جلسه به جای تکریم من تکریم همه مدیران استان گلستان بود چرا که همه این توفیقات که محقق شد به واسطه زحمات شما مدیران بود و از شورای تامین که با وجود بسیاری از تلاطم‌ها هیچ مشکل امنیتی نداشتیم، قدردانی می‌کنم.
وی ضمن تبریک انتصاب دکتر هاشمی گفت: با شناختی که از آقای هاشمی دارم، حضور ایشان باعث برکت برای استان خواهد بود.
صادقلو با بیان اینکه استاندار گلستان امانت‌دار نظام است، افزود: استاندار، رئیس جمهور استان است و باید خود را تراز کنیم تا برای استان تلاش کنیم.
استاندار گلستان در بیان عملکرد خود در استان، با بیان اینکه اسناد بالادستی استان را در 6 جلد و عنوان تهیه کردیم، افزود: مطالبات زیادی از استانداری وجود دارد و گاهی اوقات این مطالبات در چارچوب نیست و همه مطالبات به استانداری ختم می‌شود.
صادقلو تاکید کرد: در سفر هیئت دولت به استان 121 تفاهم انجام شد که همه اینها اتفاق افتاده و 6 عنوان تصمیمات سفر استانی رئیس جمهور بوده است و در حوزه منطقه آزاد 3 مرحله لایحه به مجلس ارسال کردیم و امروز نتایج نهایی را از نمایندگان مجلس می‌گیریم.
استاندار گلستان افزود: سد زرین گل به اتمام رسیده و سد قره‌چای در مطالعات به اتمام رسیده و در مرحله نهایی اجرا است، سد نرماب را کمتر از 17 درصد تحویل گرفتیم و امروز بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
صادقلو با بیان اینکه کلیات طرح جزیره آشوراده به اتمام رسیده، گفت: در حوزه راه‌آهن اختلافی با آستان قدس به وجود آمد و دادگاهش به اتمام رسید و در حال حاضر در شرایط دوباره با فایناسور این طرح که آستان قدس است، انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه 690 میلیارد تومان یعنی 127 درصد در اعتبارات تملک دارایی افزایش داشتیم، افزود: توانستیم نرخ بیکاری در استان را از 13.7 در سال 1393 به 11.6 درصد رساندیم که به علت افزایش نرخ مشارکت به 12.7 درصد رسیده است.
استاندار گلستان با بیان اینکه 24 درصد کاهش نرخ تورم براساس ثبت آمار شهری داریم، افزود: در اقتصاد مقاومتی رتبه هفتم و تسهیلات رتبه ششم را در کشور به خود اختصاص دادیم.
وی یادآور شد: 9600 پروژه را با قریب به شش هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح کردیم و در صادرات نیز قریب به 37 درصد رشد داشتیم.
صادقلو اظهار کرد: به لحاظ ابلاغ و جذب اعتبارات تبصره 36 رتبه اول کشور را کسب کردیم.
وی با اشاره به بازگشایی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، آغاز کاوش دیوار دفاعی گرگان، آغاز پروژه موزه روستایی قرق یادآور شد: در این دولت 56 هزار شغل در استان ایجاد شد.
صادقلو گفت: ما به منزلت اقوام توجه داشتیم و بر همین اساس 4 فرماندار ترکمن، 7 معاون فرماندار و بخشدار را از اقوام انتخاب کردیم همچنین در بحث بودجه توجه ویژه ای به مناطق محروم شد و حالا باید همه تلاش کنیم تا نرم افزار خدمت را فراهم کنیم.
وی در پایان بیان کرد: اگر خدمت نکردم، خیانت هم نکردم و از تمامی مردم عزیز استان تقدیر می کنم.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 764
  • کد خبر : 38308