عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار گلستان

صبح امروز انجام شد:

دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار گلستان

 رئیس کل دادگستری گلستان به همراه اعضای شورای قضایی استان صبح امروز با استاندار گلستان دیدار و بر همکاری و تعامل بیشتر برای شتاب بخشی به قطار توسعه استان تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در این دیدار با قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی استان گفت: همه تلاش ما بر وحدت و امنیت است که خوشبختانه در استان این نعمت به سبب همدلی مسئولان دستگاه های اجرای ، قضایی و انتظامی، روحانیان و مردم وجود دارد .
وی با بیان این که همه ی تلاش ما برای  رفع موانع و بهبود شاخص های توسعه استان است، افزود: با حمایت های حقوقی و هماهنگی قوای سه گانه می توانیم مسیر توسعه استان را در صنعت گردشگری ، کشاورزی و خدماتی موفق عمل کنیم .
هاشمی اظهار کرد: درخواست ما از دستگاه قضایی، تفسیر قانون به نفع مردم ، توسعه ، تولید و اشتغال است تا بتوانیم سالانه 20 هزار شغل در استان ایجاد کنیم .
استاندار گلستان تاکید کرد: استانداری از هر گونه اقدام و همکاری و تعاملی که بتواند در احقاق حقوق عامه موثر باشد، کوتاهی نخواهد کرد .
هاشمی با بیان این که همکاران ما در حوزه های اجرایی نمی توانند بدون پشتیبانی قوه قضاییه کار کنند تاکید کرد : در کنار دستگاه قضا و در سایه وحدت ، مسیر توسعه را دنبال خواهیم کرد .
وی افزود : فارغ از بحث های جناحی و تبلیغاتی تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال و حل مشکل جوانان تلاش می کنیم .
هادی هاشمیان نیز در این جلسه با تشریح بخشی از دستاوردهای دادگستری استان گفت : کاهش ورودی 20 هزار پرونده به محاکم استان ، سازش 50 درصدی اختلافات در شعب ویژه صلح و سازش و کاهش جمعیت کیفری زندان ها از جمله مواردیست که با تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی محقق شده است .
این مقام ارشد قضایی استان در ادامه گفت: دادگستری با ظرفیت های موجود در  شورای قضایی (شورایی با عضویت سازمان های زیرمجموعه قوه قضاییه)، شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی آماده ی کمک و همراهی با استانداری برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم ، حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی و امنیت سرمایه گذاری است .
 هادی هاشمیان افزود: امیدواریم این تعامل بین استانداری به عنوان نماینده ی دولت و دادگستری به عنوان نماینده قوه قضاییه در استان تداوم داشته باشد .
  اداره کل زندان ها، سازمان بازرسی، پزشکی قانونی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیروهای مسلح  اعضای شورای قضایی استان هستند. ریاست این شورا با رئیس کل دادگستری است.

دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار گلستان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 867
  • کد خبر : 38726