عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور و گزارش اقدامات استاندار گلستان در نماز جمعه به مناسبت دهه فجر


حضور و گزارش اقدامات استاندار گلستان در نماز جمعه به مناسبت دهه فجر

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور و گزارش اقدامات استاندار گلستان در نماز جمعه به مناسبت دهه فجر

 استاندار گلستان ظهر امروز 20 بهمن با حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه به امامت حضرت آیت ا...نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، به مناسبت دهه مبارک فجر گزارشی از آخرین اقدامات دولت در استان گلستان به مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی ضمن تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تلاش دولتمردان در استان گلستان توسعه و رشد استان در همه زمینه هاست.
وی با اشاره به طرح ها و پروژه هایی که در دهه فجر امسال در گلستان به بهره برداری رسیده اند، تصریح کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 1801 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی در استان با اعتبار 686 میلیارد تومان در دهه فجر امسال صورت گرفته است.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در استان، خاطر نشان کرد: گلستان آمادگی حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این استان را دارد و از این طریق می تواند زمینه رونق تولید و اشتغال را فراهم آورد.
دکتر هاشمی با دعوت از آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن ، یادآور شد: راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن حرکتی از دل مردم است و نشان دهنده علاقه قلبی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یقیناً مردم شریف گلستان هم پا و همدل با مردم سراسر کشور در آن حضور خواهند یافت و دشمنان را از اهداف خام و بی پایه و اساس شان مایوس می سازند.

 

حضور و گزارش اقدامات استاندار گلستان در نماز جمعه به مناسبت دهه فجر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .