عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه استاندار با مجمع نمایندگان استان پیرامون پیگیری در تسریع اجرای پروژهای اساسی گلستان برگزار شد


جلسه استاندار با مجمع نمایندگان استان پیرامون پیگیری در تسریع اجرای پروژهای اساسی گلستان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

جلسه استاندار با مجمع نمایندگان استان پیرامون پیگیری در تسریع اجرای پروژهای اساسی گلستان برگزار شد

 

استاندار گلستان در هفتمین جلسه رسمی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیرامون مباحث بودجه و پروژهای اساسی استان خصوصاً پروژه های عمرانی در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این دیدار که دوشنبه 27 فروردین در تهران برگزار شد، دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان ضمن تبریک به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خواستار همکاری نمایندگان جهت تسریع در اجرای پروژه های سدنرماب مینودشت ، برقی کردن راه آهن اینچه برون – گرگان - گرمسار ، احداث بندر خشک اینچه برون ،گردشگری آشوراده و دیگر پروژه های عمرانی استان شد.

وی با اشاره به شعار" گلستان مقصد گردشگران"، اظهار کرد: 11میلیون نفر گردشگر در ایام نوروز از جاذبه های استان دیدن کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته 84درصد رشد داشته است.

دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار افزود: تمام تلاش ما این است که گلستان را به خوبی معرفی نماییم و به یقین کمتر استانی است که همه زیبایی های طبیعی و تاریخی را همانند گلستان با هم داشته باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه پیگیری مباحث بودجه ای استان، جذب سرمایه گذاری و تسهیل در اجرای پروژه هایی که از سوی سرمایه گذاران در استان اجرا می شود، مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

گفتنی است مجمع نمایندگان استان هم ضمن تقدیر از جدیت در اقدامات صورت گرفته برای توسعه گلستان، بر پشتیبانی و حمایت از این فعالیت ها تاکید کردند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .