عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیازمند رویکرد و رفتارهای یکپارچه در استان های ساحلی هستیم

استاندار گلستان درنشست استانداران ساحلی کشور:

نیازمند رویکرد و رفتارهای یکپارچه در استان های ساحلی هستیم

 نیازمند رویکرد و رفتارهای یکپارچه در استان های ساحلی هستیم

استاندار گلستان با بیان اینکه برخی مشکلات استان های ساحلی ساختاری است اظهار کرد: نیازمند رویکرد و رفتارهای یکپارچه در استان های ساحلی هستیم.        

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سیدمناف هاشمی امروز 5 اردیبهشت در نشست استانداران گلستان، مازندران و گیلان با اشاره به این که برخی مشکلات ساختاری بوده است، افزود: متاسفانه بسیاری از برنامه ها و تصمیمات سالها معطل مانده است که نیازمند رویکرد و رفتارهای منسجم است.
وی با بیان این که با طرح چند محور اولویت دار نظیر جنگل، زباله، مترو، منطقه آزاد، تغییر الگوی کشت و نظایر آن می توان همکاری های فی مابین نتیجه بخش داشت، افزود: در حوزه های عمرانی نیز می توان با تعیین ماموریت ها و محورها همکاری های موثری با یکدیگر داشته باشیم.
استاندار گلستان با اشاره به این که در حوزه سیاسی اجتماعی همکاری های خوبی بین استان ما و استان همجوار برقرار است، گفت: نباید مسائل بین استانی را بخشی ببینیم، لازم است با تعامل، همکاری و هماهنگی و بهره گیری از ظرفیت دیگر بخش ها، راهکارهای واحد برای مشکلات مشترک یافت.
لازم به ذکر است تشکیل کارگروه تخصصی و اداره آن به صورت گردشی در سه استان شمالی و برنامه ریزی برای ایجاد اتوبان ساحلی ، پایگاه امداد هوایی مشترک اطفاء حریق در جنگلها ، برگزاری نمایشگاههای مشترک، گسترش همکاری بین نخبگان، صاحب نظران و نیز بخش دولتی سه استان بمنظور ایجاد تفکر یکپارچه و نگاه و رویکرد واحد در راستای مباحث اجتماعی فرهنگی بویژه آسیب های اجتماعی از جمله مصوبات نشست استانداران ساحلی خزر در بابلسر بوده است.
نشست استانداران ساحلی خزر بمنظور همکاری های مشترک برای شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه استانهای شمالی با حضور استانداران گیلان، گلستان و مازندران، معاونین سیاسی، عمرانی و اقتصادی استانداری ها و روسای اتاق بازرگانی استان های شمالی در بابلسر برگزار شد.

نیازمند رویکرد و رفتارهای یکپارچه در استان های ساحلی هستیم

 

نیازمند رویکرد و رفتارهای یکپارچه در استان های ساحلی هستیم

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .