عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع تولیدکنندگان مرغ و کارآفرینان گنبد

دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان است

                                               دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با تاکید اینکه دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان است ، اظهار کرد: مشکلات مطرح شده ازسوی برخی تولیدکنندگان مرغ در جلسه مشترک با دو وزیر جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ،دکتر علی ربیعی وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی بعداز ظهر امروز 7 خرداد در جمع تولیدکنندگان مرغ و کارآفرینان شهرستان گنبدکاووس که با حضور دکتر هاشمی استاندار و قرجه طیار نماینده مردم این شهر برگزار شد ، تصریح کرد: دولت از همه ظرفیت ها و توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده می کند.
وی زندگی مسالمت آمیز اقوام و پیروان مذاهب مختلف در گنبد را به عنوان یک نماد ملی دانست  و با لهجه آذری، گفت: من خیلی دوست دارم یک شهروند گنبدی باشم.
وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی از برنامه ریزی  برای رفع بیکاری در 10 استان کشور خبر داد  و گفت: تحقق این برنامه ها از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده برای مناطق روستایی کشور صورت می گیرد.
وی افزود:گلستان جزء 5 استان برتر کشور در حوزه اشتغال روستایی است و در سال 97 بنا داریم تعداد روستاهای بیکار استان از 40 روستا به 2 تا 3 برابر افزایش دهیم.
دکتر ربیعی همچنین با اشاره به خداحافظی سردادر آزمون از تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد:سردار آزمون بازیکن بزرگی است و تا هر زمان که توان دارد باید همچنان در خدمت تیم ملی ایران باشد و بخاطر برخی از حرفها خود را کنار نکشد.
وی  با بیان اینکه توجه به توسعه محلی لازمه توسعه همه جانبه کشور است، یاد آور شد : دولت نیز دراین حوزه بالاخص به روستایی و محروم و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نگاه ویژه دارد.
وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: هیچ وارد کننده انحصاری نهاده های کشاورزی و دامپروری و یا کارخانه های داخلی که ارز دولتی استفاده می کنند، حق ندارند قیمت کالاها را افزایش دهند.
در این سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه به  اتفاق استاندار گلستان از مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس نیز بازدید کرد.


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .