عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه استان گلستان با تعامل مديران و رسانه ها محقق مي شود

مديركل روابط عمومي استانداري:

توسعه استان گلستان با تعامل مديران و رسانه ها محقق مي شود

علی یازرلو با تاكيد بر نقش رسانه ها گفت: توسعه استان گلستان با تعامل مديران و رسانه ها محقق مي شود.

علي يازرلو در جمع سرپرستان خبرگزاري هاي استان گلستان گفت: هر رسانه اي رويكرد و ادبيات خاص خود را دارد و نمي توان بدون رسانه ها به توسعه استان فكر كرد. وي افزود: تلويزيون بخشي از رسانه است و بخش فراگير تر رسانه ها خبرگزاري ها هستند و نمي توان قدرت خبرگزاري ها را ناديده گرفت.

تعامل و دركنار هم بودن موضوعي بود كه يازرلو در اين نشست بر آن تاكيد داشت و خاطرنشان كرد: بايد از تمام ابتكارات و تجهيزات لازم براي فعال تر كردن فضاي ارتباطي اخلاق و قانون استفاده كرد. 
وي با تاكيد بر مشكلات استان و نيازهاي مردم از رسانه ها خواست نگاه ويژه اي به اين مسائل داشته باشند و در كنار انعكاس فعاليت هاي مديران هر جا كه مشكلي بود يا مديري خطايي كرد تذكر دهند.
مديركل روابط عمومي استانداري گلستان خواستار توجه ويژه به شعار سال شد و تصريح كرد: بايد نسخه بومي شده منويات رهبري را در استان تشكيل دهيم.
وي، روابط عمومي استانداري گلستان را در اختيار رسانه ها دانست و گفت: اگر برنامه هاي سريع و گسترده منتشر نشود فايده اي ندارد و اگر رسانه نباشد انگار اقدامي انجام نشده است.
يازرلو وظيفه روابط عمومي استانداري را حفظ شان رسانه ها بيان كرد و گفت: اتفاق بزرگ استان خدمت به مردم است و ما انتظار داريم با رعايت اخلاق در كنار هم باشيم و از هم حمايت كنيم تا با برقراري ارتباط بيشتر و كار تيمي موفقيت هاي بيشتري كسب كنيم.
در اين نشست مديران رسانه هاي استان خواستار تعامل بيشتر مديران و روابط عمومي هاي ادارات با رسانه ها شدند و از روابط عمومي استانداري خواستند خبرگزاري ها را به عنوان بازوي خود بدانند.

توسعه استان گلستان با تعامل مديران و رسانه ها محقق مي شود


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1638
  • کد خبر : 487