عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداران جهت اشتغال و درآمد پایدار در حوزه کاری تلاش نمایند

استاندار گلستان در نشست با شهرداران استان؛

شهرداران جهت اشتغال و درآمد پایدار در حوزه کاری تلاش نمایند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهرداران جهت اشتغال و درآمد پایدار در حوزه کاری تلاش نمایند

استاندار گلستان با تاکید اینکه کاهش هزینه در مدیریت شهری درآمد است،اظهار کرد: شهرداران جهت اشتغال پایدار در حوزه کاری  تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز 10 آبان درنشست با شهرداران استان که با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور ونمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،تصریح کرد:شهرداران باید برای حذب سرمایه گذار تلاش کنند و مدیریت استان نیز از آنها حمایت می کند.
وی با اشاره به اینکه اختیارات شهرداری‌ها از بسیاری دستگاه‌های اجرایی بیشتر است،افزود:شهرداریها با کمترین اتکا به منابع مالی دولتی باید روی پای خود باشند.
استاندار گلستان اسکان مسافران در حوزه مدیریت شهری را یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ها دانست و یاد آور شد: شهرداری و شوراها  باید هنرخود را زمینه جذب سرمایه گذار بروز داده و پیگری جدی را داشته باشند.
وی با بیان اینکه اعتماد مردم، بالاترین سرمایه است،خاطر نشان کرد: شهرداران و منتخبان شورای شهر باید قدردان این نعمت باشند و جهت آبادانی شهر تلاش نمایند.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه در بعضی از شهرداریها حقوق پرداختی به کارکنان بسیار بالا و نامتعارف است، گفت:شهرداران باید بودجه شهرداریها را که بیت المال است درست مصرف کرده و با این افراد نیز برخورد خواهیم کرد.
دکتر هاشمی اعتبارات تخصیص یافته امسال استان به شهرداریها را خوب توصیف کرد و اظهار کرد:سال قبل مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار به شهرداریها تعلق گرفت و امسال نیز با افزایش بیش از دوبرابری تا پایان سال مالی به 22 میلیارد تومان خواهد رسید.
وی از معاون عمرانی وزیر کشور خواست که مشکل چارت سازمانی شهرداریها ،زباله استان،ماشین آلات خدماتی شهرداریها و.. را بررسی کرده و جهت این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

شهرداران جهت اشتغال و درآمد پایدار در حوزه کاری تلاش نمایند

 

شهرداران جهت اشتغال و درآمد پایدار در حوزه کاری تلاش نمایند

 

شهرداران جهت اشتغال و درآمد پایدار در حوزه کاری تلاش نمایند

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 783
  • کد خبر : 52961