عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با رئیس خبرگزاری ایسنا در تهران


دیدار استاندار گلستان با رئیس خبرگزاری ایسنا در تهران

دیدار استاندار گلستان با رئیس خبرگزاری ایسنا در تهران

 دکتر صادقلو استاندار گلستان ظهر امروز دوشنبه در ملاقات با علی متقیان رئیس خبرگزاری ایسنا در تهران به سوالات خبرنگاران پیرامون محورهای توسعه استان و همچنین برخی دستاوردهای سفر هیات دولت به گلستان و پروژه های کلیدی استان پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ وی در این دیدار به تفاهمات زیست محیطی صورت گرفته در آشوراده اشاره کرد و ضمن تاکید بر حفظ محیط زیست منطقه که آشوراده بخشی از آن می باشد به برخی روایات ناصحیح از طرح های گردشگری در این جزیره مواردی را بیان نمودند.

متقیان رئیس خبرگزاری ایسنا هم ضمن مهم برشمردن برخی اصول کاری و حرفه ای خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) و بدون هرگونه وابستگی های سیاسی و جناحی و حرکت در مسیر حفظ ارزشهای نظام و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی در استانها اشاره کرد.

وی افزود : خبرگزاری ایسنا روزانه حدود 700 خبر تولیدی دارد که با اطمینان گیرندگان آنها را نقل قول می نمایند .

رئیس خبرگزاری ایسنا از استاندار گلستان در خواست نمود که تمهیداتی فراهم گردد تا نمایندگی ایسنا در گلستان تاسیس گردد وتا بطور مستقیم به انعکاس اخبار استان بپردازد.

در خاتمه استاندار گلستان ضمن تشکر از اهتمام خبرگزاری ایسنا به انعکاس اخبار استان گلستان قول دادند که راهکارهای اجرایی در راه اندازی دفتر ایسنا در استان در دستور کار قرار گیرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .