عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری مستمر وزارت اطلاعات با سرویس های اطلاعاتی در مناطق


همکاری مستمر وزارت اطلاعات با سرویس های اطلاعاتی در مناطق

همکاری مستمر وزارت اطلاعات با سرویس های اطلاعاتی در مناطق

حجت الاسلام علوی از همکاری مستمر وزارت اطلاعات برای انجام تعاملات سازنده، با سرویس های اطلاعاتی منطقه ای خبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در اجلاس اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای که با حضور استانداران و سفرا در محل وزارت کشور برگزار شد ، به نقش مشترک و بدیهی میان کشورهای منطقه اشاره کرد و آنرا در تعامل با دیگر کشور ها ارزنده و قابل شهود برشمرد .
وی با اشاره به مشترکات فرهنگی و مهم ارزیابی کردن نقش مجموعه ها، سازمان ها و اتحادیه های بین المللی چه قاره ای، چه منطقه ای و چه بین المللی در روابط بین الملل ، خواستار فراهم کردن بسترهای لازم برای افزایش و تقویت همکاری ها و ایجاد هم افزایی میان کشورهای منطقه شد .
حجت الاسلام محمود علوی انجام همکاری و تعاملات منطقه ای را در شرایط فعلی ضروری و نقش وزارت امور خارجه و وزارت کشور را در زمینه برگزاری این اجلاس به عنوان یک حرکت ارزنده مثبت برشمرد .
وزیر اطلاعات ، با اشاره به موضوع امنیت به عنوان یکی از منافع مشترک میان کشورهای منطقه و نقش مهم و ارزشمندی که بر عهده دارد ، بر رشد، توسعه پایدار و مبادله سازنده اقتصادی در بین کشورهای منطقه تأکید کرد .
وزیر اطلاعات با اشاره به انجام همکاری های خوب و مناسب با سرویس ها و سازمان های اطلاعاتی در منطقه ، خواستار فراهم کردن بسترسازی مناسب برای ایجاد امنیت در جهت انجام تعاملات سازنده اقتصادی در منطقه شد .
حجت الاسلام محمود علوی تاکید کرد: وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند امنیت در سایر عرصه ها از جمله فعالیت های اقتصادی فراهم کند و امیدواریم انجام این حرکت موجبات تکامل اقتصادی میان روابط کشورهای منطقه و جهان باشد .
وزیر اطلاعات با بیان اینکه ثبات اقتصادی بدون تحقق امنیت در جامعه میسر نخواهد شد گفت :‌ وزارت اطلاعات ضمن انجام اقدامات لازم اراده خود را برای برقراری امنیت در کشور استوار ساخته است .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .