عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه در صادق آباد برگزار شد


جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه در صادق آباد برگزار شد

جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه در صادق آباد برگزار شد

جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه با حضور سروان حسن صوفی کارشناس پلیس راه محور گالیکش بجنورد، برگزار شد.

سروان صوفی در جمع حاضرین، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و اظهار داشت: تمام تلاش و برنامه های پلیس راه، ایجاد امنیت و سلامت و برقراری نظم و انضباط در سطح جاده هاست و در این راستا نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش مردم هستیم.

وی در ادامه ضمن ارائه آمار و ارقام مربوط به تلفات بالای ناشی از تصادفات موتورسیکلت در استان گلستان، از آن وسیله بعنوان ارابه مرگ نام برد و والدین را از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت جهت سرگرمی فرزندان جوان منع کرد.

سروان صوفی همچنین به دامداران توصیه نمود که حتماً از محل هایی که تابلوی عبور احشام نصب شده است، دام و احشام خود را با رعایت ایمنی کامل از عرض جاده عبور دهند و حتی الامکان قبل از تاریکی هوا به این اقدام مبادرت ورزند و در صورت تاریکی هوا حتماً از علائم اخباری نظیر چراغ دستی و شب نما استفاده نمایند.

 

دهیار صادق آباد نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور اهالی روستا و کارشناس پلیس راه جهت حضور در این جلسه مردمی، برخی مشکلات اهالی منطقه را بیان نمود.

بهروز تمکی در خصوص پیگیری نصب کاهنده سرعت در ورودی و خروجی روستا، همکاری و تعامل بیشتر مأمورین پلیس راه با کشاورزان و رانندگان دارای ادوات کشاورزی در فصول پر کار سال، عدم تعقیب و گریز راکبان موتورسیکلت و تراکتور سواران در داخل روستا از سوی مأمورین پلیس راه، با کارشناس پلیس راه شهرستان گالیکش بحث و تبادل نظر نمود و از وی بعنوان نماینده پلیس راه خواست تا در خصوص این مسائل که مردم روستا و منطقه با آن مواجه هستند، تدبیری اندیشیده شود.

 

این جلسه با حضور دهیار و جمعی از رانندگان، دامداران و کشاورزان صادق آباد، جلسه ای با موضوع اطلاع رسانی و آموزش به کشاورزان، دامداران، و رانندگان وسایل نقلیه در محل مسجد محمد رسول الله (ص) برگزار گردید و حاضرین مشکلات و سئوالات خود را در زمینه راهنمایی و رانندگی مطرح نمودند.

جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه در صادق آباد برگزار شد

 

جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه در صادق آباد برگزار شد

 

جلسه توجیهی و آموزشی پلیس راه در صادق آباد برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 1180
  • کد خبر : 5400