عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از سوی دفتر بانوان استان نشست بانوان کار آفرین با حضور فیروزه صابر مادر کار آفرینی ایران برگزار شد


از سوی دفتر بانوان استان نشست بانوان کار آفرین با حضور فیروزه صابر مادر کار آفرینی ایران برگزار شد


 

 

مدیر کل امور بانوا ن و خانواده استانداری گلستان درنشست بانوان کار آفرین استان گفت : استان گلستان به لحاظ داشتن استعداد های مختلف در حوزه های متعدد ، تنوع جاذبه های گردشگری، آب و هوا، اقلیم،صنایع دستی ، سنتها ، مواریث و فرهنگ ها ی متنوع جزوء استان های شاخص کشور به حساب می آید .

 

کلثوم غفاری توران افزود: این تنوع قومیت ها یکی از فرصت های مغتنم برای بانوان است که می تواند زمینه های مختلف اشتغال و کار آفرینی را فراهم آورد.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد جمعیت روستایی از جمعیت شهری بیشتر است گفت : در روستاها به دلیل وجود زمینه مناسب درکشاورزی و دامداری از گذشته های دور فرصت اشتغال برای بانوان بوده است .

 

غفاری یاد آور شد : در برخی از صنایع که ویژه بانوان است دارای شاخص های ملی و بین المللی هستیم مثل فرش ، نمد، ابریشم کشی ، انواع سوزن دوزی ، گلیم و پارچه بافی و ...

 

وی یاد آور شد : برای ترویج بسیاری از هنر های دستی جهت اشتغال نیاز به آموزش و هزینه های چندانی نداریم غفاری در ادامه با اشاره به بازدیدها ی هفتگی که از مراکز اشتغال و کار آفرینی بانوان داشت گفت : ازجمله آسیب هایی که در تولیدات زنان دیده می شود این است که تولیدات به روز نیستند و فرد کار آفرین راهکار های بازاریابی را نمی داند .

 

مدیر کل امور بانوا ن و خانواده استانداری گلستان گفت:گاهی بانوان ما درپروسه و طی مراحل ثبت برند و تولید ات خود و گرفتن تسهیلات بانکی زود خسته شده و از ادامه راه منصرف می شوند . باید جسارت ، استقامت و پایداری دربانوان تقویت شود .

 

شایان ذکر است : نشست بانوان کار آفرین استان ، از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با حضور فیروزه صابر مادر کار آفرینی ایران برگزار شد .


 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1922
  • کد خبر : 50914