عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء توسعه اجتماعی

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری تأکید کرد:

لزوم مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء توسعه اجتماعی

لزوم مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء توسعه اجتماعی

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در اولین اتاق فکر مشارکت اقتصادی بانوان با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به دوش بکشد،تأکید کرد: مشارکت در ارتقاء توسعه اجتماعی از مهم ترین شاخص های سازمان های غیر دولتی است.
الهه غیناقی با اشاره به نقش بخش خصوصی و سازمان های غیر دولتی اذعان کرد: باید همگی دست به دست یکدیگر گوشه ای از این وظیفه اجتماعی را بر عهده بگیریم.
وی سیاست دولت برای تحقق برنامه ها را، مشارکت بخش خصوصی و توجه به رویکرد اجتماع محور دانست و با اشاره به اینکه بخش خصوصی به عنوان شرکای دولت محسوب می شوند، گفت: باید در امور اجتماعی و آسیب های اجتماعی ، سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی را به مشارکت جلب کنیم.
گفتنی است اولین اتاق فکر مشارکت اقتصادی بانوان به دبیری شرکت شهرک های صنعتی استان در محل این شرکت و با هدف جلب مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف حوزه زنان و خانواده برگزار شد.
شایان ذکر است دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای جلوگیری از موازی کاری و انسجام فعالیت های دستگاه های اجرایی اتاق های فکر ششگانه ای را به دبیری دستگاه های اجرایی مرتبط و با حضور صاحب نظرانی از شورای راهبردی زنان استان، خبرنگاران و سازمان های مردم نهاد، تشکیل داده است.

لزوم مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء توسعه اجتماعی

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 502
  • کد خبر : 57844