عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قوه قضائیه با پاسداری از قانون نقش ارزنده ای در پشتیبانی از حقوق ملت دارد

فرماندار رامیان:

قوه قضائیه با پاسداری از قانون نقش ارزنده ای در پشتیبانی از حقوق ملت دارد

قوه قضائیه با پاسداری از قانون نقش ارزنده ای در پشتیبانی از حقوق ملت دارد

 قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام ، نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد که امیدواریم تبلورعینی آن در سال همدلی، همزبانی دولت و ملت بیش از پیش نمایان شود.

 صادقلو فرماندار رامیان به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجتماعی و نیروهای نظامی و انتظامی با رئیس دادگستری ،دادستان و کارکنان دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

مهندس صادقلو در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد : هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است .

وی مسئولین محترم قوه قضاییه، جامعه فرهیخته حقوقدانان و وکلای دادگستری را پاسداران حق و عدالت و نیز دیدبان های حقوقی و بصیر و متدین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی و تاکید نمود : بدون همکاری و همیاری صمیمانه و هماهنگی کامل مردم عزیز و وکلای محترم دادگستری و مسئولین و کارکنان قوه قضاییه ،ایجاد و یا توسعه عدل و قسط در جامعه اسلامی قابل تصور نیست.

وی افزود: این ایام فرصت مغتنمی است برای تکریم از تلاش های خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید معظم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است ارج نهیم.

صادقلو در ادامه تصریح کرد: یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق ، خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال ،دادگر و عادل است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است. رئیس محترم دادگستری شهرستان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه در خصوص اهمیت قضا و قضاوت و مشکلات و تنگناهای سیستم قضایی مطالبی را مطرح کرد .

 فرماندار رامیان به همراه مجموعه مدیران شهرستان در دادگاه عمومی شهر خان به بین نیز حضور یافته و این ایام را به رئیس و مجموعه کارکنان دادگاه عمومی خان به بین تبریک گفتند.

قوه قضائیه با پاسداری از قانون نقش ارزنده ای در پشتیبانی از حقوق ملت دارد

 

قوه قضائیه با پاسداری از قانون نقش ارزنده ای در پشتیبانی از حقوق ملت دارد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1256
  • کد خبر : 10117