عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان باحضور احمد تجری مفرد درفرمانداری برگزارشد.

فرماندارگفت : مدیریت صحيح منابع آب وصیانت از این منابع حیاتی وظیفه کلیه افراد و دستگاههای اجرایی شهرستان علی آباد کتول می باشد.

تجری مفرد افزود: به دليل محدودیت منابع آب وتوزیع نامناسب بارندگی هاي فصلی باید منابع آب های سطحی وزیر زمینی موجود رابه خوبی شناسایی وبهره برداري از آنها به صورت برنامه ريزي شده و دقيق صورت گيرد.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از آب و صرفه جویی در استفاده از آن گفت: متأسفانه درشهرواستان ما در بحث صرفه جویی آب و استفاده بهینه از آن توجه نمی شود و باید تلاش کنیم از آب حداکثر استفاده را ببریم.

فرمانداراظهارداشت:توصیه های دولت تدبیروامید درزمینه آب درراستای طرحهای کارشناسی است وبحران آب موضوع جدی و مهمی است و باید مرتبط این موضوع مهم در خصوص بحران آب رابه مردم گوشزدکرد.

در ادامه اين جلسه مدیرامور آب شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعيت منابع آب شهرستان گفت :جلسه شورای حفاظت منابع آب به منظور ایجاد وحدت رویه ی اجرایی و نظامند کردن بهره برداری ، حفاظت از منابع آب برای توسعه پایدار و نیز در جهت به تعادل رسیدن منابع ومصارف آب در شهرستان تشکیل شده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .