عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع غنی سازی اوقات فراغت، باحضورجواد زنگانه معاون فرماندار وجمعی از مسئولین ادارات این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندارگفت:انقلاب اسلامی ایران دوران جوانی را یک فرصت می شمارد که اگر برنامه نداشته باشیم ممکن است دچار آسیب شویم وبدلیل توجه به نیروی عظیم جوانان به پیروزی رسید.

وی گفت:در ستاد ساماندهی امور جوانان تعمیق باورهای انقلابی باید یک هدف باشد عمق دادن به باورهای جوانان به اخلاق و به معنویت جوانان یک اصل باشد.

زنگانه با اشاره به بیان مقام معظم رهبری بیان کرد: مهم ترین بخش در نیروی انسانی بخش جوانان است و کلیه فعالیتها باید بر سه محور تهذیب ، تحصیل و ورزش بنا شود تا استعدادهای جوانان در همه زمینه ها به نحو شایسته شکوفا شود تا در آینده در عرصه های مدیریتی تلاش خوبی داشته باشند.

معاون فرماندار توجه به جوانان و نیازهای آنان را امری مهم و حیاتی توصیف کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق و منطبق با نیازهای روز جوانان و نوجوانان شد.

زنگانه اوقات فراغت تابستان را یکی از ظرفیت های مهم تربیتی برای دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد و افزود: متولیان امور جوانان برای ایام فراغت باید برنامه های قابل اجرا و کارشناسی شده ی خود را ارائه دهند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .